Szkolenie z komunikacji interpersonalnej – jakie korzyści ze sobą niesie?

W ostatnim czasie wielu specjalistów oraz menagerów decyduje się na szkolenie z komunikacji interpersonalnej. Niesie ono ze sobą wiele korzyści: efektywna komunikacja prowadzi do zwiększenia własnej skuteczności. Przekazywanie informacji jak i słuchanie innych staje się o wiele efektywniejsze, a zadania wymagające współpracy z ludźmi nie stanowią już problemy dla osób, które przeszły szkolenie.

     
    W ostatnim czasie wielu specjalistów oraz menagerów decyduje się na szkolenie z komunikacji interpersonalnej. Niesie ono ze sobą wiele korzyści: efektywna komunikacja prowadzi do zwiększenia własnej skuteczności. Przekazywanie informacji jak i słuchanie innych staje się o wiele efektywniejsze, a zadania wymagające współpracy z ludźmi nie stanowią już problemy dla osób, które przeszły szkolenie.

    Trening z komunikacji interpersonalnej

    Szkolenie obejmuje zagadnienia dotyczące komunikacji interpersonalnej. Pomaga zrozumieć pracownikom co dzieje się między ludźmi w trakcie wymiany informacji. Szkolenie koncentruje się w dużej mierze na ćwiczeniach związanych z precyzją oraz zrozumiałością przekazu, zarówno gdy go wysyłamy, jak i odbieramy.

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Poznaj nasze szkolenia interpersonalne. Dowiedz się jak zwiększyć swoją efektywność osobistą, jak być wielozadaniowym, jak komunikować się z innymi w firmie, jak zarządzać sobą efektywnie.

    Zapraszamy.

    Po kursie dostosowanie komunikatu do odbiorcy staje się umiejętne: poznajemy zagadnienia teoretyczne, jak i praktyczne. Uczymy się rozwiązywać konflikty, zakłócenia i nieporozumienia w komunikacji. Interaktywna forma szkolenia sprawia, że treści teoretyczne są prezentowane w niezwykle zrozumiały sposób. Wszystko wspierane jest odpowiednimi ćwiczeniami i scenkami. Wszystko to ułatwia uczestnikom uczenie się jak i zapamiętywanie.

    Cel i program szkolenia

    Podstawowym celem szkolenia z komunikacji interpersonalnej jest dostarczenie uczestnikom wiedzy jak i umiejętności z zakresu skutecznej komunikacji. Jest to niezbędna umiejętność zarówno w sytuacjach zawodowych, jak i społecznych, kiedy komunikacja ułatwia nam porozumiewanie się i podtrzymywanie relacji z innymi ludźmi na wielu płaszczyznach. Wszystko to przekłada się ostatecznie na funkcjonowanie firmy i współpracę między pracownikami.

    Warsztat tworzy niezwykle pozytywny klimat, gdzie rola komunikacji sprowadza się przede wszystkim do kooperacji. Szkolenie polecane jest zarówno zespołom pracowniczym, jak i menadżerom zarządzającym zespołami. To doskonały sposób na poprawienie atmosfery w zespole i zdobycia nowych umiejętności autodiagnozy, przekazywania informacji i rozwiązywania konfliktów.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza