Na rynku oferowanych jest cały szereg różnego rodzaju szkoleń dla managerów. Jest szkolenie dla managerów działów HR, managerów działów telesprzedaży, czy też szkolenie dla managerów sprzedaży.
Przeznaczone są one przede wszystkim dla pracowników korporacji posiadających stanowiska managera, kierowników działów, osób zarządzających zespołami, właścicieli firm, liderów zespołów, osób, które dopiero co zaczęła zarządzać ludźmi, osób aspirujących na stanowiska kierownicze, a także wszystkich tych, którzy po prostu chcą się rozwiać.
Podczas szkoleń dla managerów wszyscy uczestnicy takiego przedsięwzięcia uczą się w jaki sposób utrzymać stabilny zespół ludzi na rynku pracownika, jak skutecznie zarządzać rozproszonym zespołem, jak delegować różnego rodzaju zadania i w jaki sposób motywować poszczególnych ludzi, aby wykonywali pracę zgodnie z oczekiwaniami kierownictwa.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Gamma - firma szkoleniowa roku w rankingu Gazety Finansowej. Oferujemy szkolenia menadżerskie i sprzedażowe np:
i inne. Zapoznaj się z nimi. Zapraszamy.
Ponadto, na szkoleniu uczestnicy dowiedzą się jakie są sposoby rozwiązywania sytuacji konfliktowych w zespole, co robić, by egzekwować realizację zadania w bezkonfliktowy sposób, jak rodzić sobie z pracownikami prezentującymi postawy roszczeniowe, a w końcu jak przekazywać konstruktywny feedback.
Podczas szkolenie wszystkim biorącym udział osobom zostanie przekazana szeroka wiedza teoretyczna oraz rozmaite doświadczenia praktyczne trenerów i nauczycieli. Uczestnicy dowiedzą się jak jest rola managera w zarządzaniu zespołem, poznają też różnorodne style i typy zarządzania, dzięki czemu będą mogli dopasować jeden z nich do potrzeb swojej firmy.
Nauczą się delegowania zadań i odpowiedzialności za ich wykonanie na pracowników, będą potrafili też ich motywować (poznają również typy i przyczyny różnorodnych kryzysów motywacyjnych u swoich pracowników).
Poznają różnicę między systemem motywacyjnym, a systemem premiowym. W końcu, nauczą się wpływać na pracowników zniechęconych, narzekających i roszczeniowych, oraz pokaże się im, w jaki sposób należy rozwiązywać konflikty w zespole.
Uczestnicy zostaną także zapoznani z tajnikami oceny i korygowania otrzymywanych informacji zwrotnych, jak również poznają cztery poziomy zaangażowania każdego pracownika.