Szkolenia dla przedstawicieli handlowych
Przeglądając ogłoszenia o pracę najpopularniejszym zawodem, który ciągle cierpi na niedosyt jest przedstawiciel handlowy. Wiele firm poszukuje nowych przedstawicieli w związku z rozwojem, poszerzeniem oferty, poszerzeniem obszaru terytorialnego.

Jest to doskonała praca dla osób, którym nie przeszkadzają liczne podróże służbowe, mają łatwość w nawiązywaniu kontaktów, są gotowe na podjęcie pracy gdzie wynagrodzenie opiera się w znacznej części na systemie prowizyjnym.
Dla osób o odpowiednich predyspozycjach jest to idealne zajęcie, które pozwoli na osiągnięcie znacznych bonusów w postaci premii, samochodu służbowego, laptopa, pakietu socjalnego. Firmy wprawdzie organizują cykliczne szkolenia dla swoich przedstawicieli handlowych, ale zmieniając firmę lub branżę warto pochwalić się samodzielnym poszerzeniem kwalifikacji. Szkolenie obsługa klienta jest dla osób reprezentujących najróżniejsze branże. Na kursach internetowych i stacjonarnych osoby takie zyskają wiedzę uniwersalną – dobrą dla przedstawicieli medycznych jak i technicznych.
Warto poznać typy klientów, co pozwoli na ocenę na jakie zachowania możemy sobie pozwolić. Czy na miejscu będzie spoufalanie się, przechodzenie “na ty”? Szkolenia odbywają się przy udziale psychologa, a symulacje rozmów pozwolą na podzielenie się doświadczeniami wśród uczestników. Ważne jest także badanie potrzeb klienta, a także ich uwidacznianie. Odpowiednie poprowadzenie rozmowy pozwoli klientowi unaocznić dotychczas niezdefiniowane potrzeby. Ucząc się empatii rozwiążemy problemy klientów, nauczymy się na nie reagować.
Ważne jest także reagowanie w trudnych rozmowach, nauka opanowania, odróżnienie stanowczości od nieuprzejmych zachowań. Jak budować długofalowe relacje? Jak budować partnerstwo i poczucie zaufania? Jakie stosować techniki sprzedaży? Jak indywidualizować swoje podejście do poszczególnych klientów? Jak w końcu organizować swoją pracę? Nawet będąc w zawodzie kilka, kilkanaście lat możemy nauczyć się czegoś nowego, wymienić doświadczeniami, a także nawiązać cenne znajomości wśród osób z podobnej branży. Szkolenie będzie także dodatkowym atutem w CV podczas poszukiwania pracy.
Obsługa klienta – nowoczesny i tradycyjny klient
Nowoczesny Klient kieruje się potrzebą oszczędności czasu i informacji. Stawia wiarygodność i profesjonalizm nad relację i atmosferę rozmowy.- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej