Wszyscy pracownicy działu obsługi klienta są wizytówką przedsiębiorstwa każdego dnia. To, w jaki sposób odnoszą się do poszczególnych klientów, istotnie wpływa na opinie o naszej firmie, a w dalszej perspektywie czasowej również na lojalność i przywiązanie klientów do marki.
Jak reaguje Klient, gdy pracownik nie jest zainteresowany jego potrzebami? Zachowuje się jakby nie rozumiał jego intencji? Jest niepewny i zdezorientowany? Czy taka postawa może wzbudzić zaufanie? Raczej prowokuje do agresji, a w najlepszym razie do jak najszybszego zakończenia tego nieudanego spotkania.
O wyszkolenie, kompetencje i motywację każdego z pracowników działu obsługi klienta należy odpowiednio dbać. Wyposażony w szeroką teoretyczną wiedzę o zasadach doskonałej komunikacji z każdym klientem, z bagażem praktycznych doświadczeń w zakresie optymalnych zachowań i w końcu stosownie zmotywowany do działania – tak powinien wyglądać zespół pracowników działu obsługi klienta niezależnie od branży przedsiębiorstwa.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Jakie są kluczowe techniki dla każdego etapu procesu sprzedaży? Jak wpływać na proces negocjacji? Jak działać w sposób taki, by konsumenci i klienci utożsamili się z produktem? ak zachować się w ostatniej fazie sprzedaży? Sprawdź nasze szkolenia:
Dzięki udziałowi w dwudniowym szkoleniu wszyscy uczestnicy uzyskają szeroką wiedzę teoretyczną oraz praktyczne doświadczenie z zakresu doskonałej obsługi klienta. Poznają najważniejsze zasady, jakich należy przy pracy w tej branży przestrzegać oraz zostaną zmotywowani do nieustannego rozwoju własnych umiejętności.
Celem opisywanych szkoleń jest przede wszystkim wzmocnienie motywacji uczestników do nieustannego samodoskonalenia się, przekazanie im wiedzy teoretyczne oraz przeprowadzenie z nimi praktycznych ćwiczeń, które mają kluczowe znaczenie dla podniesienia skuteczności działań pracowników.
Podczas całego cyklu szkoleniowego poruszone zostaną następujące kwestie: powody, dla których warto walczyć o zadowolenie każdego klienta, perspektywa klienta – kim obsługujący dla niego jest, co obsługujący powinien chcieć osiągnąć, zasady profesjonalnej obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego, krytyczne umiejętności komunikacyjne w doskonałej obsłudze klienta, ćwiczenia praktyczne oraz analiza własnych mocnych i słabych stron. Szkolenie realizowane jest w ciągu dwóch dni roboczych.