Podziękowania dla pracowników
Patrząc w nawet nie tak bardzo odległą przeszłość można zauważyć, że jeszcze kilkanaście lat temu w zasadzie jedynym i najważniejszym czynnikiem decydującym o podjęciu takiej czy innej pracy była wysokość zarobków. Wówczas jedynie niewielka garstka osób brała pod uwagę czynniki niematerialne takie jak choćby zgodność pracy zarobkowej z własnymi zainteresowaniami czy też atmosferę panującą w pracy.

Podziękowania dla pracowników
Patrząc w nawet nie tak bardzo odległą przeszłość można zauważyć, że jeszcze kilkanaście lat temu w zasadzie jedynym i najważniejszym czynnikiem decydującym o podjęciu takiej czy innej pracy była wysokość zarobków. Wówczas jedynie niewielka garstka osób brała pod uwagę czynniki niematerialne takie jak choćby zgodność pracy zarobkowej z własnymi zainteresowaniami czy też atmosferę panującą w pracy. Wiele od tego czasu jednak się zmieniło. Obecnie, podziękowania dla pracowników za ich trud wkładany w rozwój i sukcesy firmy są na porządku dziennym. Organizowane są nawet specjalistyczne szkolenia kierowane do pracodawców, podczas których można dowiedzieć się w jaki sposób docenić pracownika i jakie są najbardziej skuteczne sposoby motywacji podwładnych. W dużym błędzie będzie ten, kto będzie myślał, że premia finansowa jest dobra na wszystko.
Podziękowania dla pracownika – aspekt materialny i niematerialny
Skuteczne kierownictwo personelem wymaga od managera stosowania odpowiednich technik motywacyjnych. Warto jednak zaznaczyć, że pracownicy są różni i nie ma jednej, uniwersalnej metody, która zadowoli każdego. W pierwszej kolejności, manager powinien dobrze poznać swój zespół, aby wiedzieć, kogo i w jaki sposób doceniać. Jeżeli chodzi o podziękowania i systemy motywacyjne pracowników, to można wyróżnić aspekty materialne jak i niematerialne. Do tych materialnych zaliczyć można podwyżkę wynagrodzenia zasadniczego, premię okolicznościową. Do tej grupy zaliczają się także dodatkowe bonusy, takie jak na przykład bony upominkowe czy karnety uprawniające do darmowego korzystania na przykład z siłowni. Nie każdego jednak zadowoli aspekt materialny.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Zapraszamy do udziału w szkoleniu z komunikacji. Dzięki temu szkoleniu rozwiniesz m.in.: umiejętność wyrażania swoich myśli w sposób prosty i precyzyjny, umiejętność aktywnego słuchana, umiejętność przyjmowania i udzielania informacji zwrotnej.Szkolenia powiązane z tym tematem: szkolenia z rozwoju osobistego, szkolenie pewność siebie w biznesie.
Coraz większa grupa pracowników poszukuje w wykonywanym zawodzie przede wszystkim możliwości realizacji własnych ambicji, a także sposobu na nieustanny rozwój kompetencji. Dla takich osób o wiele cenniejsza niż premia okolicznościowa będzie pochwała wygłoszona przy całym zespole albo skierowanie na szkolenie doskonalące kompetencje. Można także wyróżniającej się osobie stworzyć możliwość awansu lub też kierować do niej ambitne zadania, co samo w sobie będzie nagrodą.
Szkolenia jako forma wynagradzania pracowników
Od jakiegoś czasu na rynku szkoleniowym pojawia się ogromna ilość bardzo interesujących ofert z zakresu szkoleń związanych z komunikacją interpersonalną. Firma szkoleniowa zapewnia wszystkie niezbędne materiały, szkolenie trwa przeważnie dwa dni, a kursanci mogą liczyć na ciepły posiłek w przerwie. Każdy, kto chciałby się zapisać na takie szkolenie musi się jednak liczyć się z wysokimi kosztami. Takie szkolenie może by doskonałym podziękowaniem dla pracownika. W ramach nagrody za jego osiągnięcia, firma może mu opłacić udział w kursie. Z pewnością zyskają na takim działaniu obydwie strony. Pracownik będzie miał możliwość zdobycia nowych kompetencji, które przydadzą się także w pracy – firma zyska jeszcze lepiej wykwalifikowanego pracownika.
Kurs komunikacji interpersonalnej
Dlaczego właśnie taki kurs? Otóż, jak wiadomo, komunikacja jest niezwykle istotna, nie tylko w życiu prywatnym, ale także zawodowym. Do tego aby mogła zaistnieć konieczne są trzy elementy – nadawca, odbiorca oraz komunikat. Często zdarza się, że w procesie komunikacyjnym pojawiają się zaburzenia i odbiorca odbiera inny komunikat niż pierwotnie został nadany przez nadawcę. Udział w szkoleniu z komunikacji interpersonalnej umożliwia wypracowanie najlepszych metod komunikacyjnych do stosowania niemal w każdych warunkach. Kursant dowiaduje się, w jaki sposób likwidować szumy komunikacyjne oraz jak dostosowywać komunikat do możliwości percepcyjnych odbiorcy. W tym przypadku ważny jest zarówno język, który musi być całkowicie zrozumiały dla odbiorcy, jak i sposób przekazania komunikatu. Część praktyczna szkolenia umożliwia przećwiczenie zdobytej wiedzy w symulowanych sytuacjach. Trenerzy na bieżąco wyłapują wszelkie błędy i dają jasne wskazówki, w jaki sposób należy korygować proces komunikacji aby przebiegał on bez zarzutu.
Efektywność osobista w oparciu o metodologię MBTI®
MBTI® pomaga w zrozumieniu stylu funkcjonowania innego człowieka. Pokazuje strategie budowania relacji, podejmowania decyzji, wyjaśnia i pomaga zaakceptować różnice pomiędzy ludźmi. Jest przydatne do rozwijania…Asertywna komunikacja i efektywność osobista w życiu zawodowym i prywatnym
Czy kiedykolwiek zadawałeś sobie pytanie, czy Twoja skuteczność w biznesie ma jakikolwiek związek z Twoją asertywnością i umiejętnością komunikacji z innymi? Czy naprawdę uważasz, że asertywność…- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej