Jednak w większości przypadków nie dajemy sobie rady z wykonaniem powierzonych zadań terminowo i przez to cierpi nasze życie osobiste, zdrowie, nie mamy czasu na odpoczynek i regenerację sił. Na szczęście dla takich osób, które czują, że nie do końca panują nad czasem powstało zarządzanie czasem szkolenie.
Odpowiedniejszą nazwą byłoby właściwie zarządzenie sobą w czasie. Są to szkolenia prowadzone przez sprawdzonych ekspertów w swojej dziedzinie. Przeznaczone są dla przedstawicieli wszystkich zawodów, dla osób, które czują że mnogość powierzonych zadań je przytłacza. Kurs pozwala na zwiększenie efektywności pracy, planowanie zadań i zwiększenie wydajności.
Pierwszym punktem jest identyfikowanie celów i segregowanie ich zgodnie z omawianymi na szkoleniu zasadami. Podstawową z nich jest ułożenie zgodnie z ważnością, ale także zgodnie z czasem potrzebnym na realizację. Uczestnicy będą mieli szansę na ocenę własnego stylu pracy.
Gamma – firma szkoleniowa roku.
Jak coaching wyzwala ludzki potencjał? Jak zostać liderem transformacyjnym? Jak sprawnie i skutecznie zarządzać zmianą? Co to jest flow i jak przejść od apatii do pasji? Zapraszamy na nasze szkolenia.
Zapoznaj się z nimi.
Może łatwiej będzie ustalić jakie czynności zabierają najwięcej czasu, a są całkowicie nieistotną sprawą. Namierzymy także swoje złe nawyki, które prowadzą do zbędnego pośpiechu. Niektóre błędy mogą być skorygowane natychmiastowo, a nad niektórymi trzeba popracować. Ważnym elementem szkolenia jest budowanie asertywności i nauka odmawiania. Osobnym działem jest delegowanie zadań.
Szkolenia odbywają się w niewielkich grupach w trybie weekendowym, warto śledzić terminy kolejnych zajęć. Cieszą się one niesłabnącym powodzeniem. Uczestnik w ramach opłaty zyskuje materiały szkoleniowe, ale także możliwość osobistych konsultacji z trenerem, wymianę doświadczeń z innymi uczestnikami. Zajęcia są prowadzone w formie zadań praktycznych angażujących wszystkich uczestników.
Niewielka część to wykłady teoretyczne. Istnieje także możliwość przygotowania szkolenia dedykowanego dla konkretnej firmy.