Komunikacja werbalna programatory lingwistyczne
Zobacz jakie są programatory negatywne i pozytywne w komunikacji werbalnej

PROGRAMATORY NEGATYWNE − ich używanie podczas rozmów obsługowych zmniejsza zadowolenie klienta ze sposobu obsługi
- Problem/Kłopot,
- Koszty/Dodatkowe koszty/Wyższe koszty,
- Wydatki,
- Zagrożenie,
- Niebezpieczeństwo,
- Niestety,
- Straty,
- Opóźnienie,
- Brak możliwości,
- Nie możemy/Nie jesteśmy w stanie,
- My nigdy,
- Nie wiem,
- Nie jestem kompetentny,
- Porozmawiam z osobą kompetentną,
- Proszę się uspokoić/nie denerwować,
- Musi Pan/ Powinien Pan,
- Myli się Pan/jest Pan w błędzie/Nie ma Pan racji,
- Wydaje mi się, że Pan nie rozumie,
- To jest niewłaściwa ocena sytuacji,
- Nie ma Pan wszystkich informacji.
Więcej o programatorach lingwistycznych? Zobacz nasze szkolenia z rozwoju osobistego i szkolenia z komunikacji interpersonalnej. Gamma – firma szkoleniowa roku.
PROGRAMATORY POZYTYWNE − ich używanie podczas rozmów obsługowych zwiększa zadowolenie klienta ze sposobu obsługi
- Zaleta,
- Zysk,
- Oszczędność,
- Zaufanie,
- Bezpieczeństwo,
- Komfort,
- Wartość,
- Rezultaty,
- Skuteczność,
- Pieniądze,
- Zabezpieczenie,
- Korzyść,
- Prawda,
- Odkrycie,
- Gwarantowany,
- Darmowy,
- Właściwy,
- Silny,
- Udoskonalony,
- Istotny,
- Udowodniony,
- Nowy,
- Łatwy,
- Proponowałbym/Sugerowałbym/Miałbym następująca propozycję,
- Miałbym prośbę,
- Warto byłoby,
- Dobrym rozwiązaniem byłoby…
Zaawansowane techniki sprzedaży B2B
Dziś jeśli nie zrozumiesz biznesu klienta to zostanie ci wyłącznie gra ceną – spirala rabatów. Alternatywą jest nowoczesna sprzedaż B2B – 3 graczy, którzy zwykle…Inteligentny telemarketing
Dziś nie wygrywa ten kto dużo dzwoni, tylko ten kto dzwoni mądrze. Poznaj inteligentny telemarketing – zamiast akwizytora stań się challanger’em. Szkolenie telemarketing pozwala na… Skorzystaj z naszej bezpłatnej strefy wiedzy wikiGamma+ . Znajdziesz
tam:
- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej