Komunikacja szkolenie program
Wiele firm na całym świecie decyduje się na specjalne szkolenia dla swoich pracowników, które mają pomóc im w uzyskaniu umiejętności skutecznej komunikacji…

Uczestnicy szkolenia z komunikacji interpersonalnej uzyskują umiejętność przekazywania informacji w sposób zrozumiały, będą świadomi jak wykorzystywać przekaz werbalny oraz niewerbalny, a także jak przekazywać informacje w sposób przejrzysty, klarowny i jasny.
W życiu zawodowym skuteczna komunikacja przydaje się przede wszystkim w unikaniu wszelkich konfliktów, które mogą się zdarzyć w pracy. Szkolenie z komunikacji – program składa się zarówno z formy wykładowej, ale również z formy ćwiczeń w parach lub grupach.
Szkolenia ze skutecznej komunikacji interpersonalnej kierowane są głównie do grupy kierowniczej oraz menadżerskiej, ale przydadzą się również w innych grupach zawodowych. Dobry program szkoleniowy powinien zawierać kilka podstawowych elementów. Pierwszym z nich jest wykład z komunikacji interpersonalnej, który ma za zadanie przedstawić temat uczestnikom. Podczas wykładów uczestnicy poznają różne style komunikowania się, typy osobowości oraz poznają własny styl komunikowania się.
Ważnym elementem szkolenia jest poznanie zasad komunikacji niewerbalnej. Uczestnicy szkolenia poznają funkcje komunikacji niewerbalnej. Kolejnym tematem zajęć są bariery w skutecznej komunikacji i sposoby radzenia sobie z nimi. Podczas tej części szkolenia uczestnicy poznają zarówno bariery komunikacyjne, jak i bariery utrudniające słuchanie.
Ważnym elementem szkolenia z komunikacji jest również nauka asertywności. Na tym etapie bardzo często korzysta się z ćwiczeń w parach lub ćwiczeń w grupach, które mają za zadanie nauczyć uczestników tej trudnej sztuki odmawiania. Bardzo ważnym elementem każdego szkolenia jest temat związany z wywieraniem wpływu na innych ludzi.
Uczestnicy uczą się jak korzystać z argumentacji oraz kontrargumentacji. Szkolenia z komunikacji trwają najczęściej około 2 dni. W tym czasie uczestnicy uczą się umiejętności skutecznego komunikowania się.
Obsługa klienta – nowoczesny i tradycyjny klient
Nowoczesny Klient kieruje się potrzebą oszczędności czasu i informacji. Stawia wiarygodność i profesjonalizm nad relację i atmosferę rozmowy.Efektywna komunikacja - praktyczny warsztat komunikacji interpersonalnej w relacjach biznesowych
Komunikacja to kompetencja fundamentalna – leży u podstaw większości czynności wykonywanych przez menedżerów, specjalistów i sprzedawców. Szkolenie z komunikacji to zestaw praktycznych, skutecznych narzędzi, które…- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej