Komunikacja interpersonalna warsztaty
Skuteczna komunikacja interpersonalna jest to umiejętność przydatna zarówno w życiu osobistym, jak i tym zawodowym. Niezależnie od płci, wieku oraz zawodu u każdego człowieka mogą wystąpić błędy komunikacyjne, które utrudniają porozumiewanie się z innymi…

Z tego też względu wielu pracodawców organizuje swoim pracownikom specjalne warsztaty z komunikacji interpersonalnej. Zajęcia odbywają się najczęściej w kilkuosobowych grupach, co gwarantuje ich najwyższą jakość.
Komunikacja interpersonalna warsztaty
Podczas warsztatów korzysta się zarówno z formy wykładów, jak i ćwiczeń w parach oraz w grupach. Ćwiczenia pozwalają utrwalić umiejętności komunikacyjne w praktyce. Nauka poprzez doświadczenia osobiste jest zdecydowanie bardziej efektywna. Ćwiczenia mogą mieć formę zarówno gier, zabaw, scenek rodzajowych, jak i formę panelu dyskusyjnego, na którym uczestnicy przedstawiają swoje spostrzeżenia.
Szkolenie z komunikacji powinno być prowadzone w sposób przyjazny oraz zapewniać intymną i bezpieczną atmosferę. Podczas warsztatów poznaje się sztukę prezentacji własnych myśli, sztukę autoprezentacji oraz techniki budowania pozytywnych relacji. Podczas zajęć uczestnicy uczą się jak skutecznie wykorzystywać mowę werbalną jak i niewerbalną, a także trudnej sztuki asertywności.
Do kogo skierowane są szkolenia z komunikacji?
Tego typu szkolenia są niezbędne dla zawodów kierowniczych, menadżerskich oraz wszędzie tam gdzie kieruje się grupą innych osób. W wielu przypadkach pracodawcy wysyłają swoich pracowników na szkolenia, gdy widzą, że w firmie narastają konflikty związane z błędami komunikacyjnymi.
Warsztaty z komunikacji są pierwszym elementem zapobiegania konfliktom. Dzięki szkoleniom pracownicy poznają wiele trików, które warto wykorzystywać w późniejszym życiu zarówno zawodowym, jak i tym osobistym. Skuteczne porozumiewanie się jest zatem kluczem do sukcesu.
Współpracownicy, którzy potrafią ze sobą rozmawiać tworzą zgrany zespół i chętniej przychodzą do pracy.
Obsługa klienta – nowoczesny i tradycyjny klient
Nowoczesny Klient kieruje się potrzebą oszczędności czasu i informacji. Stawia wiarygodność i profesjonalizm nad relację i atmosferę rozmowy.Efektywna komunikacja - praktyczny warsztat komunikacji interpersonalnej w relacjach biznesowych
Komunikacja to kompetencja fundamentalna – leży u podstaw większości czynności wykonywanych przez menedżerów, specjalistów i sprzedawców. Szkolenie z komunikacji to zestaw praktycznych, skutecznych narzędzi, które…- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej