Kiedy przydaje się umiejętność prowadzenia negocjacji?
Negocjacje większości osób kojarzą się ze światem wielkiego biznesu oraz poważnymi decyzjami podejmowanymi za zamkniętymi drzwiami. Oczywiście jest to skojarzenie słuszne, bo osoby pracujące na wysokich szczeblach w międzynarodowych korporacjach opanowały tę umiejętność do perfekcji.

Kiedy przydaje się umiejętność prowadzenia negocjacji?
Negocjacje większości osób kojarzą się ze światem wielkiego biznesu oraz poważnymi decyzjami podejmowanymi za zamkniętymi drzwiami.
Oczywiście jest to skojarzenie słuszne, bo osoby pracujące na wysokich szczeblach w międzynarodowych korporacjach opanowały tę umiejętność do perfekcji, jednak błędem jest sądzić, że umiejętne prowadzenie negocjacji nie może przydać się każdemu z nas w codziennym życiu.
W rzeczywistości jest ono przydatne o wiele bardziej, niż można by przypuszczać. Negocjacje prowadzimy na przykład starając się o nową pracę (a dzięki skutecznemu przedstawianiu swoich racji zyskać możemy na przykład wyższą pensję), kupując nieruchomości czy samochody, ubiegając się w banku o kredyt czy pożyczkę itd. Negocjujemy także w sprawach błahych, np. odnośnie tego, co danego dnia spożywać będziemy na obiad.
Umiejętność prowadzenia negocjacji w taki sposób, aby przebiegały one po naszej myśli przydać może się więc każdemu, bez względu na płeć, wiek, wykształcenie czy pozycję zawodową. W jaki sposób nabyć możemy tą niewątpliwie przydatną zdolność?
Warto wziąć udział w szkoleniu biznesowym właśnie z tego zakresu. Zastanawiasz się, czego można spodziewać się po takim szkoleniu i dla kogo jest ono przeznaczone?
Szkolenia biznesowe z zakresu negocjacji polecane są dla wszystkich osób pragnących zdobyć praktyczną wiedzę i umiejętności przydatne nie tylko w życiu zawodowym, ale też prywatnym, w szczególności zaś do osób na stanowiskach związanych z handlem.
W trakcie szkolenia jego uczestnicy zdobędą praktyczne doświadczenia negocjacyjne dzięki którym będą w stanie:
- efektywnie planować i przygotowywać negocjacje,
- poznać swój styl negocjowania i nauczyć się korzystać z niego w praktyce,
- odkryć cechy, które posiadać powinien skuteczny negocjator,
- udoskonalić swoje umiejętności perswazyjne,
- nauczyć się tworzyć koalicje i zwiększać negocjacyjną siłę przetargową,
- poznać związane z negocjacjami triki i sztuczki,
oraz wiele innych praktycznych umiejętności.
Zaawansowane techniki sprzedaży B2B
Dziś jeśli nie zrozumiesz biznesu klienta to zostanie ci wyłącznie gra ceną – spirala rabatów. Alternatywą jest nowoczesna sprzedaż B2B – 3 graczy, którzy zwykle…Obsługa klienta – nowoczesny i tradycyjny klient
Nowoczesny Klient kieruje się potrzebą oszczędności czasu i informacji. Stawia wiarygodność i profesjonalizm nad relację i atmosferę rozmowy.- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej