Jak zwiększyć sprzedaż?
Jest to problem, który napotyka wielu przedsiębiorców, zwłaszcza tych, którzy działają w środowisku wysoce konkurencyjnym. Podstawą ich przychodów jest sprzedaż produktów i płynąca z nich marża. Jednak jak pozyskać klientów, kiedy rywale są w stanie obniżyć cenę do akceptowalnego przez konsumenta poziomu?
Dodatkowymi zaletami będzie, jeżeli będziemy posiadali partnerów, którzy będą chcieli sprzedawcą bądź promować nasze produkty i usługi, a także budować markę dostępnymi środkami przekazu.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Jakie są kluczowe techniki dla każdego etapu procesu sprzedaży? Jak wpływać na proces negocjacji? Jak działać w sposób taki, by konsumenci i klienci utożsamili się z produktem? ak zachować się w ostatniej fazie sprzedaży? Sprawdź nasze szkolenia:
Finalizacja sprzedaży
Jeśli nie wiesz jak i na dodatek boisz się finalizacji sprzedaży to pewnie rzadko będziesz próbował, niewiele będzie na tym polu sukcesów. Na szkoleniu z…Zaawansowane techniki sprzedaży B2B
Dziś jeśli nie zrozumiesz biznesu klienta to zostanie ci wyłącznie gra ceną – spirala rabatów. Alternatywą jest nowoczesna sprzedaż B2B – 3 graczy, którzy zwykle…- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej