Jak skutecznie sprzedawać?
Sprzedawcy, przedsiębiorcy, osoby prowadzące własną działalność gospodarczą – wszystkie wymienione osoby potrzebują w swojej codziennej pracy umiejętności sprzedaży, jeśli chcą osiągać w niej sukcesy i pracować efektywnie.

Zdobycie wiedzy, a następnie wykorzystywanie jej w praktyce jest kluczem do sukcesu – warto więc wiedzieć, co może zapewnić nam doskonałe rezultaty w sprzedaży, a następnie starać się zastosować te informacje w codziennej pracy.
Odpowiednia ilość wiedzy – klucz do sukcesu
Nie tylko wiedza o tym, jak sprzedawać, jest istotna. Podstawowym błędem, jaki popełnia wielu sprzedawców, jest brak wiedzy o produkcie, który oferują, oraz o obecnej sytuacji na rynku danej branży. Z tego powodu nie są w stanie sensownie odpowiadać na pytania klientów, co sprawia, że są przez nich odbierani jako osoby mało wiarygodne i niegodne zaufania.
Dobry sprzedawca jest ekspertem w kwestii tego, co sprzedaje. Dzięki temu klienci czują, że mają do czynienia z profesjonalistą, osobą, która traktuje swoją pracę poważnie i rozsądnie myśli o sprzedaży. Taka postawa budzi zaufanie, a to pozwala na uzyskanie dobrych wyników w sprzedaży i nawiązywanie coraz to większych ilości kontaktów biznesowych.
Manipulacja klientem – tego należy unikać
Dobry sprzedawca powinien doskonale znać techniki manipulacji – jednak nie po to, aby z nich korzystać podczas rozmów z klientami, lecz po to, aby skutecznie bronić się przed manipulacją. Manipulowanie klientami jest działaniem skutecznym tylko na bardzo krótki czas – klienci dość szybko orientują się, że ich rozmówca nie jest osobą godną zaufania, a sprzedawca, któremu przyklejono etykietę manipulanta, nie ma zbyt wielkich szans na odzyskanie zaufania. Informacje o takich praktykach rozchodzą się w branży bardzo szybko.
Wygląd sprzedawcy jest ważny!
“Jak nas widzą, tak nas piszą” – w tym powiedzeniu jest wiele prawdy. Wygląd zewnętrzny w pewnym sensie świadczy o człowieku – sprzedawca powinien wyglądać elegancko, schludnie i czysto, a także dbać o to, aby przestrzegać etykiety i zasad dobrego wychowania.
Zaufaj firmie szkoleniowej roku!
Finalizacja sprzedaży
Jeśli nie wiesz jak i na dodatek boisz się finalizacji sprzedaży to pewnie rzadko będziesz próbował, niewiele będzie na tym polu sukcesów. Na szkoleniu z…Sprzedaż narracyjna
Zdalnie – poprzez telefon, videospotkanie sprzedaje się opowieściami. Brak bezpośredniej bliskości można zniwelować „zabierając” klienta poprzez opowiedzianą historię w taki scenariusz, który jest nam potrzebny…- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej