Wiele szkół oferuje szkolenie jedno- lub dwudniowe w swojej placówce lub w siedzibie firmy. Szkolenie może być dostosowane do danej branży jednak istnieją zasady, które są stałe niezależnie od biznesu.
Guru szkoleniowym, na którego książkach opierają się programy szkoleniowe jest wieloletni pracownik takich firm jak Apple czy Wikipedia, odpowiedzialny za ich sukces marketingowy Guy Kawasaki. Podstawową zasadą tak lubianą przez coachów jest 10/20/30. Na 10 slajdach przez 20 minut prezentujmy treści opisane czcionką numer 30. To jedna z podstaw, pozostałe są przedstawiane na pełnych szkoleniach.
A co poza tym? Nauka występowania podczas publicznych okazji, wyuczenie przemawiania bez przynudzania, budowanie napięcia, angażowanie do dyskusji słuchaczy, radzenie sobie z trudnymi odbiorcami, autoprezentacja czyli stoimy czy chodzimy? co robimy z rękami? gdzie patrzymy? jak się ubieramy? jaką postawę przyjmujemy?
Niezwykle ważne jest także korzystanie z pomocy audiowizualnych, które są dużą pomocą jeżeli chcemy być zapamiętani dłużej niż 10 minut po szkoleniu. Nowoczesna technika stwarza wiele możliwości, a prezentacja szkolenie pozwala na jak najbardziej efektywne ich wykorzystanie.
Budowanie wystąpienia dla określonej grupy docelowej będzie różne w zależności od jej rodzaju - dowiemy się jak określać grupę i jakie sztuczki stosować aby jak najdłużej skupić uwagę. Elementem każdego szkolenia jest także radzenie sobie ze stresem, który może być nieodłącznym elementem wystąpień publicznych, Nauczymy się zmieniać go w nasz atut, przekuwanie stresu w adrenalinę, która da nam dodatkową energię podczas przemawiania.
Jakie są kluczowe techniki dla każdego etapu procesu sprzedaży? Jak wpływać na proces negocjacji? Jak działać w sposób taki, by konsumenci i klienci utożsamili się z produktem? ak zachować się w ostatniej fazie sprzedaży? Sprawdź nasze szkolenia:
Jeżeli nasz biznes opiera się na dobrej prezentacji produktu, usług, rozwiązań to takie szkolenia są doskonałą inwestycją - dzięki temu nie będziemy mówcami w stylu króla w filmie "Jak zostać królem?".