Warsztaty z komunikacji interpersonalnej
Skuteczne porozumiewanie się w pracy. We wszystkich firmach niezwykle istotne jest, by w sposób prawidłowy komunikować się ze swoimi współpracownikami, z podwładnymi oraz z kadrą kierowniczą…

Efektywna komunikacja szkolenie
Błędy w komunikacji na polu zawodowym przysparzają zwykle wiele nieporozumień oraz nieprzyjemnych zdarzeń. Z tego też względu wiele firm decyduje się na zorganizowanie swoim pracownikom specjalnego szkolenia z komunikacji interpersonalnej.
Warsztaty z komunikacji interpersonalnej
Celem warsztatów jest zdobycie umiejętności skutecznego komunikowania się, a także nakierowanie pracowników na współpracę i osiąganie wspólnych celów. W wyniku warsztatów pracownicy uświadamiają sobie jak ważna jest prawidłowa komunikacja w grupie dla osiągania określonych celów. Szkolenie uczy skutecznych technik i strategii, które ułatwiają proces komunikacji.
Podczas wykładów uczestnicy mogą spodziewać się zarówno wykładów, jak i ćwiczeń praktycznych. W ten sposób skutecznie opanowują materiał i są w stanie w późniejszym życiu wykorzystywać zdobyte umiejętności. Poznają zarówno różne style komunikowania się, jak i dowiadują się do jakiego typu osobowości należą.
Zapraszamy.
Uczestnicy szkolenia mogą poznać własną mowę ciała, typowe dla siebie gesty i słowa oraz własne zdolności komunikacyjne. Istotnym celem szkolenia z komunikacji interpersonalnej jest poznanie często spotykanych barier w procesie komunikowania się z innymi. Trenerzy przedstawiają uczestnikom również wiele trików, które ułatwiają skuteczną komunikację.
Pracownicy, którzy przeszli takie warsztaty ze skutecznej komunikacji są zdecydowanie bardziej pewni siebie, potrafią współpracować w grupie i wyrażać własne zdanie w sposób zrozumiały dla otoczenia. Są również bardziej asertywni i śmiali w relacjach z innymi. Wzmacniają tym samym własną motywację do pracy. Są bardziej efektywni i skuteczni w pracy.
Tego typu warsztaty z pewnością pomagają w różnych typach zawodów. Niezwykle istotne jest, by szkolenia tego typu organizowane były dla kadr zarządzających innymi ludźmi.
Obsługa klienta – nowoczesny i tradycyjny klient
Nowoczesny Klient kieruje się potrzebą oszczędności czasu i informacji. Stawia wiarygodność i profesjonalizm nad relację i atmosferę rozmowy.Efektywna komunikacja - praktyczny warsztat komunikacji interpersonalnej w relacjach biznesowych
Komunikacja to kompetencja fundamentalna – leży u podstaw większości czynności wykonywanych przez menedżerów, specjalistów i sprzedawców. Szkolenie z komunikacji to zestaw praktycznych, skutecznych narzędzi, które…- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej