CRM – co to jest?
Często słyszymy o procesie zwanym CRM. Jest to nic innego, jak tylko zarządzanie relacjami z klientem (od angielskiego wyrażenia Customer Relationship Management). Oznacza to zbiór schematów działań i procedur, które wykorzystywane są do uzyskania jak największej wydajności i niezawodności prowadzenia relacji z klientami.

Zarządzanie relacjami z klientami bardzo ściśle powiązane jest z technologią informatyczną. Trudno wyobrazić sobie optymalizację i standaryzację pewnych działań bez skutecznego programu komputerowego. Używa się go m. in. do wprowadzania zamówień, tworzenia informacji o realizacji konkretnych etapów w procesie sprzedaży lub automatyzacji wysyłania mailingu z najnowszymi ofertami firmy.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Zdobądź niezbędną wiedzę i umiejętność profesjonalnej sprzedaży i obsługi klienta. Zapraszamy na szkolenie z technik sprzedaży, na którym uczestnicy zostaną gruntownie przygotowani z zakresu profesjonalnej obsługi klienta. Na szkoleniu zostaną omówione m. in.: przygotowanie do spotkania, budowanie relacji z klientem, argumentacja i przekonanie klienta do oferowanego produktu, negocjowanie warunków umowy, finalizowanie transakcji.
Szkolenia powiązane z tym tematem: szkolenie z obsługi klienta, sprzedaż narracyjna.
CRM składa się z trzech podstawowych filarów:
- komunikacyjny – to właśnie wszyscy ludzie, którzy utrzymują kontakt z klientami (pracownicy działu obsługi, sprzedaży, reklamacji)
- operacyjny – zbiera informacje o kliencie, jest odpowiedzialny za poprawne wykonanie zakupionej usługi
- analityczny – analizuje i opracowuje dane zebrane z systemu operacyjnego, dzięki czemu może przedstawić dla klienta lepszą ofertę lub oszacować poziom jego zadowolenia z otrzymanego towaru
Seek&Sale Training – jak zostać hunterem®
Trening mentoringowy online – uczestnicy dostają innowacyjne, ale już sprawdzone rozwiązania i techniki sprzedaży, które zmienią klasyczną sprzedaż w inteligentny hunting. Unikalne szkolenie dla handlowców…NEGOCJACJE - taktyki mistrzów
Tyle dostaniesz ile wynegocjujesz. Jeśli tylko w połowie sytuacji to prawda, warto inwestować w szkolenia z negocjacji u najlepszych. Kurs negocjacji mocno zorientowanych na wyniki.…- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej