Czy każdy konsument ma prawo do reklamacji?
Reklamacja wzbudza bardzo wiele emocji. Prawa konsumenta obejmują jednak między innymi właśnie prawo do reklamacji. Istnieje bardzo wiele mitów odnośnie reklamacji. W jakich sytuacjach konsument ma do niej prawo, a komu i w jakich okolicznościach prawo do reklamacji nie przysługuje?

Czy każdy konsument ma prawo do reklamacji?
Reklamacja wzbudza bardzo wiele emocji. Prawa konsumenta obejmują jednak między innymi właśnie prawo do reklamacji. Istnieje bardzo wiele mitów odnośnie reklamacji. W jakich sytuacjach konsument ma do niej prawo, a komu i w jakich okolicznościach prawo do reklamacji nie przysługuje?
Warto wiedzieć, że reklamacja nie musi dotyczyć tylko i wyłącznie wad fabrycznych. Każdy konsument może reklamować dany produkt zawsze wtedy, gdy nie nadaje się on do stosowania zgodnie z przeznaczeniem.
Popularny mit głosi, że do reklamacji potrzebny jest paragon. Wystarczy bowiem zaprezentować sprzedawcy wyciąg operacji bankowej, która potwierdzi zakup danego produktu. Nie możemy jednak zareklamować produktu bez wytłumaczenia powodów reklamacji.
Dobrze byłoby zainteresować się tym co reklamacja powinna uwzględniać. Musi się w niej znajdować rzecz jasna starannie sporządzony, dokładny opis wady z powodu której dokonujemy reklamacji. Należy również sprecyzować żądanie. Możemy domagać się zwrotu pieniędzy, a także wymiany towaru na nowy.
Nie ulega wątpliwości, że należy również podać datę zaistnienia wady. Wada nie musiała się bowiem ujawnić tuż po dokonaniu zakupu. Prawa konsumenta szkolenie jest idealną propozycją dla wszystkich osób, które chcą dowiedzieć się w jaki sposób należy reklamować poszczególne produkty. Dzięki takiemu szkoleniu dowiemy się również na czym dokładnie polega ochrona praw konsumenta.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Gamma firma szkoleniowa roku. Zapraszamy do działu szkolenia otwarte gdzie znajdziesz szereg szkoleń związanych ze sprzedażą, rozwojem osobistym i rozwojem managerów. Mamy również dedykowany dział: szkolenia administracja ze szkoleniami dla sektora publicznego. Zobacz dział: szkolenia sprzedażowe
Dobrze byłoby zatroszczyć się o to, aby szkolenie zostało poprowadzone przez należycie doświadczonego oraz odpowiednio wyedukowanego szkoleniowca. Dzięki temu istnieje duże prawdopodobieństwo tego, że szkolenie okaże się skuteczne.
Z całą pewnością dobrze byłoby zainteresować się również szkoleniami otwartymi, które stanowią świetną alternatywę dla szkoleń zamkniętych. Przyglądajmy się również temu czy szkolenia i kursy są certyfikowane. Certyfikat otrzymany za udział w szkoleniu lub kursie będzie pomocny na przykład wtedy, gdy swoją przyszłość zawodową wiążemy w jakiś stopniu z ochroną praw konsumenta.
ZARZĄDZANIE ZMIANAMI W WYTWÓRNI FARMACEUTYCZNEJ
Kontrola zmian – wymagania. Praktyczne wdrażanie zmian. Analiza wpływu zmiany na farmaceutyczny system jakości. Zadania i odpowiedzialność QP w procesie kontroli zmian.Prawne aspekty budowy, konserwacji i remontów urządzeń przesyłowych
Do udziału w warsztatach zapraszamy: wszystkich uczestników zainteresowanych praktycznymi aspektami związanymi z tematem służebności przesyłu i zaszłości inwestycyjnych.- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej