Umiejętne zarządzanie czasem jest niezmiernie przydatne - sprawdzi się zarówno w życiu osobistym jak i zawodowym. O ile jeszcze w sytuacjach prywatnych można pozwolić sobie na nieco luzu i chaosu podczas wykonywania obowiązków, o tym sfera zawodowa powinna być jak najbardziej zorganizowana, bo tylko takie podejście umożliwi zdobywanie kolejnych sukcesów w pracy, które przełożą się na awans i wyższe zarobki.
Co zrobić jednak w sytuacji, gdy pomimo wytężonych starań w dalszym ciągu nie udaje się kolejnych projektów domknąć na czas, a na biurku piętrzą się sterty dokumentów? Wówczas najbardziej efektywnym rozwiązaniem będzie udział w szkoleniu z zarządzania czasem.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Organizacja czasu pracy zakładu – tzw. 4 brygadówka. Zapraszamy na warsztaty, które udzielą praktycznych wskazań dotyczących problemów, wyzwań i standardów w tym obszarze. Zapraszamy na szkolenie z zarządzania czasem.
Uczestnicy szkolenia interesują się również:
Kto może wziąć udział w szkoleniu?
Większość szkoleń z zarządzania czasem ma charakter otwarty, co oznacza że mile widziani są wszyscy zainteresowani. Należy jednak pamiętać o tym, że dla zwiększenia efektywności, zajęcia prowadzone są w małych grupach - o możliwości uczestnictwa najczęściej w takich przypadkach decyduje kolejność zgłoszeń - czyli kto pierwszy ten lepszy!
Wśród osób, które z pewnością powinny pomyśleć o rozwoju w tym kierunku wymienić można na pierwszym miejscu kadrę menedżerską. Menedżer jest odpowiedzialny nie tylko za organizację własnego czasu pracy, ale także za to aby wszyscy pracownicy na czas kończyli powierzone im zadania.
Szkolenie zarządzanie czasem - korzyści
Korzyści płynących z udziału w szkoleniu można wymienić bardzo dużo. Przede wszystkim zaliczyć do nich należy poprawę efektywności wykonywanych obowiązków. Należy w tym miejscu zwrócić także uwagę na wzrost zadowolenia z pracy oraz przejęcie osobistej odpowiedzialności za wykonanie powierzonych zadań w wyznaczonym terminie.
Niewątpliwym skutkiem wynikającym z wyżej wymienionych efektów będzie wzrost wysokości otrzymywanego wynagrodzenia, a także podniesienie prestiżu osobistego wśród współpracowników. Szkolenia z zarządzania czasem nie należą do najtańszych, jednak na rozwoju osobistym nie można oszczędzać, jeżeli chce się w życiu zawodowym odnieść sukces.