Dostarczamy skutecznych rozwiązań menedżerskich i liderskich w świecie pełnym złożoności zmian i niepewności
Wierzymy, że skuteczny szef pracuje zarówno w roli menedżerskiej jak i liderskiej. Jako menedżer w hierarchicznej organizacji otrzymuje cele z góry i przekuje je w niżej. Jest z nich rozliczany i rozliczna je w zespole. Rola liderska ujawnia się w kształtowaniu sposobów osiągania celu.
Podnoszenie efektywności zespołu poprzez leadership bazuje na budowaniu zaangażowania (bezpieczeństwo psychologiczne, nadawanie sensu, wiązanie celów firmowych z pracowniczymi), wzmacnianiu współodpowiedzialności (delegowanie uprawnień, decyzyjności, accountability), podnoszeniu efektywności poprzez lepsze wykorzystanie zasobów organizacji i tych tkwiących w ludziach (learning agility, samoświadomość, synergie talentów), towarzyszenie i wspieranie na płaszczyźnie emocjonalnej, w obliczu niepewności (świat BANI).
Powyższe azymuty mają charakter początkowy – optymalny model przywództwa powinien być dostosowany do poziomu dojrzałości menedżerów, organizacji oraz wyzwań, które przed nią stoją.
Dostarczamy skutecznych rozwiązań menedżerskich i liderskich w świecie pełnym złożoności zmian i niepewności
Wierzymy, że skuteczny szef pracuje zarówno w roli menedżerskiej jak i liderskiej. Jako menedżer w hierarchicznej organizacji otrzymuje cele z góry i przekuje je w niżej. Jest z nich rozliczany i rozliczna je w zespole. Rola liderska ujawnia się w kształtowaniu sposobów osiągania celu.
Jeśli nie możesz czegoś zmierzyć, to nie możesz tym zarządzać
Wierzymy i wiemy, że to w jaki sposób realizujemy projekty istotnie wpływa na efektywność i rozwój organizacji. Wspieramy tworzenie kultury pro projektowej, kształtujemy i doskonalimy kompetencje kadry zaangażowanej w realizację projektów.
Kreujemy kulturę sprzedaży zorientowaną na zdobywanie
Obserwujemy w działach sprzedaży nadmierną orientację na budowanie relacji i obsługę obecnego klienta. Z naszego doświadczenia pracę na obecnych klientach (farming) należy równoważyć samodzielnym pozyskiwaniem klientów przez handlowców (hunting). Farming natomiast powinien być inteligentny – czas poświęcany na obecnych klientów powinien być powiązany z przychodowością i potencjałem zakupowym.
Pozwalamy opuścić strefę komfortu w bezpieczny sposób, aby rozwinąć umiejętności i przekonania
Rozumiemy, że kompetencje to tylko jeden z czynników budujących skuteczność w pracy. Bardzo ważna jest sfera mentalna (odporność psychiczna, odwaga, otwartość) oraz dobrostan umysłowy i psychiczny.
Przedstawiamy sześć formatów e-learningu, które już teraz są dostępne w naszej ofercie. Są to metody asynchroniczne co oznacza, że uczestnik zdobywa wiedzę w dowolnym dla siebie czasie. W obecnej sytuacji wywołanej przez Covid-19 obok webinarów jest to najbezpieczniejsza forma zdobywania wiedzy.
Aby wygrać na rynku, musisz najpierw wygrać w miejscu pracy
Wierzymy, że klientem HR jest biznes. Reprezentowany przez zarząd, prezesa bądź właściciela. A celem biznesu jest realizacja strategii wyrażonej w liczbach (EBIDTA, marża, produktywność, OTD, zadowolenie klienta ostatecznego). Zgodnie z łańcuchem wartości HR wspieramy konwertowanie zadań i celów HR w cele biznesowe.
Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.
Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.
Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.
WikiGamma w formacie video.
Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.
Standardowe informacje z obszaru szkoleń.
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.