Aby wygrać na rynku, musisz najpierw wygrać w miejscu pracy

Kapitał ludzki / HR

Wierzymy, że klientem HR jest biznes. Reprezentowany przez zarząd, prezesa bądź właściciela. A celem biznesu jest realizacja strategii wyrażonej w liczbach (EBIDTA, marża, produktywność, OTD, zadowolenie klienta ostatecznego). Zgodnie z łańcuchem wartości HR wspieramy konwertowanie zadań i celów HR w cele biznesowe.

Wierzymy, że kapitał ludzki może być największą przewagą bądź najważniejszą przeszkodą w rozwoju organizacji.

Dostarczamy rozwiązania na każdym etapie candidate expirience i employee journey. Pomagamy tworzyć przewagę konkurencyjną poprzez zdobywanie, rozwijanie i utrzymanie wartościowych pracowników.

Dostarczamy rozwiązania pozwalające podnosić produktywność ludzi z poszanowaniem ich potrzeb i satysfakcji.

Rozwiązania:

BADANIA I ROZWÓJ EFEKTYWNEGO ŚRODOWISKA PRACY
  • Badanie bezpieczeństwa psychologicznego
  • Badanie zaangażowania pracowników
  • Badania dobrostanu
  • Badanie Human Performance Improvement
TRANSFORMACJA KULTURY ORGANIZACYJNEJ
  • Continous improvement
  • Just Culture
  • Kultura współodpowiedzialności
  • Kultura feedbacku i doceniania
  • Zwinna kultura organizacyjna
PODNOSZENIE EFEKTYWNOŚCI HR
  • People Analytics
  • Zwinny HR
  • Kreowanie marki pracodawcy / Employer Branding
  • HR Business Partnering
ZARZĄDZANIE EFEKTYWNOŚCIĄ
  • Budowa i wdrażanie modelu kompetencji
  • Kompetencyjne opisy stanowisk pracy
  • Performance Management
  • Projekty mentoringowe / projekty wymiany doświadczeń i wiedzy peer-to-peer
CZŁOWIEK W CENTRUM UWAGI
  • Human Centered Design
  • Szkolenia i wdrożenia onboardingowe
  • Programy wellbeingowe
  • Programy Divesisty&Inclusion
OCENA I ROZWÓJ POTENCJAŁU
  • Programy talentowe / HI-PO
  • Programy sukcesyjne
  • AC/DC

Rezultaty (poziom HR):

  • Policzalny HC ROI (Human Capital Return on Investment)
  • Wzrost wyników NPS wśród kandydatów, pracowników, przełożonych zaangażowanych w proces rekrutacji
  • Niższe koszty i czasochłonność procesu rekrutacji i onboardingu
  • Krótszy czas tzw. wolnych wakatów
  • Spadek rotacji w grupie talentów
  • Wzrost awansów pionowych i poziomych wśród talentów
  • Wyższy procent kluczowych stanowisk pokrytych sukcesorami
  • Wzrost poziomu zaangażowania pracowników
  • Spadek rotacji dobrowolnej / wyższy poziom retencji
  • Spadek absencji pracowników
  • Wzrost poziomu bezpieczeństwa psychologicznego
  • Zaangażowanie pracowników zbudowane poprzez poczucie wpływu, samostanowienia i współodpowiedzialność
  • Rozumienie wartości organizacyjnych, odnoszenie się do nich w decyzjach i postępowaniu zawodowym przez pracowników
  • Zaangażowanie pracowników rozwój swoich kolegów i podwładnych (poza wymianą doświadczeń)
  • Angażowanie się pracowników w projekty innowacyjne, poddawanie nowych rozwiązań pod rozwagę przełożonych, postawa współuczestnictwa
  • Poprzez praktyki inkluzywne wyższe wykorzystanie potencjału kapitału ludzkiego w firmie i wyższa efektywność w pozyskiwaniu odpowiednich pracowników
  • Zarządzanie produktywnością – aktualizowanie performance management do zmian w firmie i otoczeniu (nowe role, stanowiska, procesy)

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Zobacz w dziale:

Dostarczamy skutecznych rozwiązań menedżerskich i liderskich w świecie pełnym złożoności zmian i niepewności

Wierzymy, że skuteczny szef pracuje zarówno w roli menedżerskiej jak i liderskiej. Jako menedżer w hierarchicznej organizacji otrzymuje cele z góry i przekuje je w niżej. Jest z nich rozliczany i rozliczna je w zespole. Rola liderska ujawnia się w kształtowaniu sposobów osiągania celu.

Jeśli nie możesz czegoś zmierzyć, to nie możesz tym zarządzać

Wierzymy i wiemy, że to w jaki sposób realizujemy projekty istotnie wpływa na efektywność i rozwój organizacji. Wspieramy tworzenie kultury pro projektowej, kształtujemy i doskonalimy kompetencje kadry zaangażowanej w realizację projektów.

Kreujemy kulturę sprzedaży zorientowaną na zdobywanie

Obserwujemy w działach sprzedaży nadmierną orientację na budowanie relacji i obsługę obecnego klienta. Z naszego doświadczenia pracę na obecnych klientach (farming) należy równoważyć samodzielnym pozyskiwaniem klientów przez handlowców (hunting). Farming natomiast powinien być inteligentny – czas poświęcany na obecnych klientów powinien być powiązany z przychodowością i potencjałem zakupowym.

Pozwalamy opuścić strefę komfortu w bezpieczny sposób, aby rozwinąć umiejętności i przekonania

Rozumiemy, że kompetencje to tylko jeden z czynników budujących skuteczność w pracy. Bardzo ważna jest sfera mentalna (odporność psychiczna, odwaga, otwartość) oraz dobrostan umysłowy i psychiczny.

Przedstawiamy sześć formatów e-learningu, które już teraz są dostępne w naszej ofercie. Są to metody asynchroniczne co oznacza, że uczestnik zdobywa wiedzę w dowolnym dla siebie czasie. W obecnej sytuacji wywołanej przez Covid-19 obok webinarów jest to najbezpieczniejsza forma zdobywania wiedzy.

Aby wygrać na rynku, musisz najpierw wygrać w miejscu pracy

Wierzymy, że klientem HR jest biznes. Reprezentowany przez zarząd, prezesa bądź właściciela. A celem biznesu jest realizacja strategii wyrażonej w liczbach (EBIDTA, marża, produktywność, OTD, zadowolenie klienta ostatecznego). Zgodnie z łańcuchem wartości HR wspieramy konwertowanie zadań i celów HR w cele biznesowe.

MATERIAŁY I INFORMACJE

szkolenia miękkie
Szkolenia miękkie

Najnowsza lista szkoleń miękkich.

Pobierz
szkolenia twarde
Szkolenia twarde

Pobierz listę szkoleń twardych (eksperckich).

Pobierz
Folder informacyjny
Folder informacyjny

Dowiedz się o nas więcej.

Pobierz
Gamma w mediach

Zobacz co piszą o nas media.

Zobacz

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Video
Video

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Telefon
Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

Miejsce

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Mapa
Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza