Pozwalamy opuścić strefę komfortu w bezpieczny sposób, aby rozwinąć umiejętności i przekonania

Pracownicy

Rozumiemy, że kompetencje to tylko jeden z czynników budujących skuteczność w pracy. Bardzo ważna jest sfera mentalna (odporność psychiczna, odwaga, otwartość) oraz dobrostan umysłowy i psychiczny.

Wierzymy, że kompetencje przyszłości stały się kompetencjami teraźniejszymi. Nowy nieuporządkowany świat jako wynik pandemii, transformacji cyfrowej, turbulencji gospodarczych, kryzysu geopolitycznego stawia przed nami szereg nowych wyzwań.

Świat nie jest wypełniony prostymi zdarzeniami o łatwych do przewidzenia skutkach i przyczynach.

Biznesowo funkcjonujemy w świecie VUCA – co raz częściej jesteśmy zmuszeni podejmować decyzje w oparciu o niepełne informacje, poświęcać świadomy wysiłek na odsiewanie informacji nieprawdziwych od tych potwierdzonych. Świadomie zarządzać procesami poznawczymi odpowiedzialnymi za myślenie systemowe, krytyczne czy rozwiązywanie problemów.

Emocjonalnie, osobiście żyjemy w rzeczywistości BANI. Świadomie rozwijamy kompetencje związane z odpornością psychiczną, empatią, uważnością i adaptacją

Ta nowa rzeczywistość często powoduje zjawisko impasu – pracownicy wykonują jedynie te zadania, które są bezpośrednio przypisane stanowisku pracy. Tracą inicjatywę, impet pozwalający osiągać więcej. Przygotowujemy pracowników do osiągania celów w dynamicznym świecie na wysokim poziomie produktywności i przy zachowaniu dobrostanu.

Rozwiązania:

KOMPETENCJE PRZYSZŁOŚCI
  • Kompetencje przyszłości poznawcze (analiza, planowanie, podejmowanie decyzji, uczenie się, innowacyjność) – myślenie analityczne, krytyczne, systemowe, problem solving, learning agility)
  • Kompetencje przyszłości emocjonalne (zarządzanie emocjami, odporność psychiczna, zarządzanie stresem, efektywność w świecie BANI, int. emocjonalna, empatia)
  • Podstawowe kompetencje cyfrowe
  • Hard Data Storytelling (prezentowanie danych)
  • Szkolenia międzykulturowe
  • Diversity&Inclusion
KLASYCZNE KOMPETENCJE
  • Komunikacja, negocjacje, dochodzenie do porozumienia
  • Poprawność językowa w kom. elektronicznej / oficjalnej
  • Asertywność
  • Rozwiązywanie konfliktów
  • Zarządzanie czasem / energią
  • Innowacyjność i kreatywność
  • Techniki prezentacji i autoprezentacji
  • Zarządzanie stresem i przeciwdziałanie wypaleniu zawodow.
  • Savoir Vivre i etykieta w biznesie
UWALNIANIE POTENCJAŁU
  • Treningi mentalne (wytrwałość, dyscyplina, proaktywność, odwaga, odporność na porażki, FLOW, Agile mindset, przedsiębiorczość, accountability, digital mindset)
  • Budowanie samoświaodmości, rozwój potencjału – (Insights®, Lumina Learning®, DISC®, Thomas®, MBTI®, Gallup CliftonStrengthsFinder®)
  • Leadership osobisty (orientacja na wyniki, accountability, learnability, perswazja, zaufanie)
  • Tribbering
WSPÓŁZALEŻNOŚĆ / PRZEŁAMYWANIE SILOSÓW
  • Budowanie otwartości pracy współzależnej
  • Praktyki włączeniowe we współpracy (D&I)
  • Mentoring koleżeński (peer-2-peer)
  • Otwartość na współpracę cross-działową
  • Praca nad wartościami zespołu – Mindsonar
  • Współtworzenie autonomicznego środowiska pracy
  • Moderowane sesje rozwiązywania trudnych sytuacji w zespole

Rezultaty:

  • Akceptacja oraz adaptacja do nieustających zmian w firmie i w jej otoczeniu przez pracowników
  • Wykorzystywanie przez pracowników możliwości związanych z nowymi technologiami•
  • Sprawne poruszanie przez pracowników w świecie 2.0 – wymagającym kompetencji przyszłości
  • Znajomość przez pracowników swoich mocnych stron i obszarów do rozwoju
  • Akceptacja i zarządzanie różnorodnością – pokoleniową, talentową, komunikacyjną, międzykulturową
  • Traktowanie działań szkoleniowych jako nagrody, wyższe zaangażowanie pracowników w uczestnictwo nowoczesnych formatów szkoleniowych
  • Możliwość uczestnictwa w działaniach rozwojowych tych pracowników, których tryb pracy nie pozwala spędzić na szkoleniu 16x45 min

Daj nam poznać

TWOJE POTRZEBY

Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,



E-mail:
biuro@projektgamma.pl

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę



lub użyj formularza

Zobacz w dziale:

Aby wygrać na rynku, musisz najpierw wygrać w miejscu pracy

Wierzymy, że klientem HR jest biznes. Reprezentowany przez zarząd, prezesa bądź właściciela. A celem biznesu jest realizacja strategii wyrażonej w liczbach (EBIDTA, marża, produktywność, OTD, zadowolenie klienta ostatecznego). Zgodnie z łańcuchem wartości HR wspieramy konwertowanie zadań i celów HR w cele biznesowe.

Dostarczamy skutecznych rozwiązań menedżerskich i liderskich w świecie pełnym złożoności zmian i niepewności

Wierzymy, że skuteczny szef pracuje zarówno w roli menedżerskiej jak i liderskiej. Jako menedżer w hierarchicznej organizacji otrzymuje cele z góry i przekuje je w niżej. Jest z nich rozliczany i rozliczna je w zespole. Rola liderska ujawnia się w kształtowaniu sposobów osiągania celu.

Jeśli nie możesz czegoś zmierzyć, to nie możesz tym zarządzać

Wierzymy i wiemy, że to w jaki sposób realizujemy projekty istotnie wpływa na efektywność i rozwój organizacji. Wspieramy tworzenie kultury pro projektowej, kształtujemy i doskonalimy kompetencje kadry zaangażowanej w realizację projektów.

Kreujemy kulturę sprzedaży zorientowaną na zdobywanie

Obserwujemy w działach sprzedaży nadmierną orientację na budowanie relacji i obsługę obecnego klienta. Z naszego doświadczenia pracę na obecnych klientach (farming) należy równoważyć samodzielnym pozyskiwaniem klientów przez handlowców (hunting). Farming natomiast powinien być inteligentny – czas poświęcany na obecnych klientów powinien być powiązany z przychodowością i potencjałem zakupowym.

Pozwalamy opuścić strefę komfortu w bezpieczny sposób, aby rozwinąć umiejętności i przekonania

Rozumiemy, że kompetencje to tylko jeden z czynników budujących skuteczność w pracy. Bardzo ważna jest sfera mentalna (odporność psychiczna, odwaga, otwartość) oraz dobrostan umysłowy i psychiczny.

Przedstawiamy sześć formatów e-learningu, które już teraz są dostępne w naszej ofercie. Są to metody asynchroniczne co oznacza, że uczestnik zdobywa wiedzę w dowolnym dla siebie czasie. W obecnej sytuacji wywołanej przez Covid-19 obok webinarów jest to najbezpieczniejsza forma zdobywania wiedzy.

MATERIAŁY I INFORMACJE

szkolenia miękkie
Szkolenia miękkie

Najnowsza lista szkoleń miękkich.

Pobierz
szkolenia twarde
Szkolenia twarde

Pobierz listę szkoleń twardych (eksperckich).

Pobierz
Folder informacyjny
Folder informacyjny

Dowiedz się o nas więcej.

Pobierz
Gamma w mediach

Zobacz co piszą o nas media.

Zobacz

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Video
Video

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Telefon
Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

Miejsce

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Mapa
Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza