Celem zajęć jest nie tylko pokazanie, co trzeba zrobić by uzyskać doskonałość procesową lecz także jak tego dokonać – będziemy w miarę trwania zajęć budować spersonalizowane strategie dla Firm naszych uczestników.
Nauczymy, że Lean Management jest podejściem do działania organizacji w każdym jej aspekcie, a zbudowanie kultury ciągłego doskonalenia jest niezbędne, by utrwalić zmianę organizacyjną. Skoncentrujemy się na filarach Lean i damy uczestnikom kompetencje by zmieniali swoje podejście do pracy w organizacji, kształtowali właściwe postawy pracowników, rozumieli co jest prawdziwą wartością jaką dostarczają klientom i w jaki sposób błyskawicznie reagować na potrzeby rynku.
Zapoznamy uczestników z narzędziami Lean i pokażemy jak rozwiązywać nawet najbardziej wymagające problemy za pomocą technik problem solving.
Ze względu na dynamikę zmian w podejściu do przewodzenia organizacjom uwzględnimy nurty wywodzące się z Lean – agile i scrum. Wskażemy jak tworząc kulturę Lean można budować firmę opartą na fundamentalnym szacunku dla pracowników w stylu godnym turkusowych organizacji. Wszechstronność i uniwersalność podejścia Lean pozwoli zrealizować najbardziej ambitne cele związane z rozwojem firmy w sektorze produkcyjnym, usługowym, finansowym czy medycznym.