Poradnictwo psychologiczne (counseling) dla firm

Interwencje kryzysowe

Counseling pełni funkcję pierwszej pomocy psychologicznej i często przyjmuje postać porady, ale także interwencji kryzysowej. Pomoc psychologiczna w tej formie adresowana jest do osób doświadczających kryzysów w realizacji zadań życiowych. Jest profesjonalną pomocą osobom zdrowym, które nie radzą sobie z wyzwaniami świata zewnętrznego i zaspokajaniem swoich potrzeb albo potrzebują pomocy w doskonaleniu sposobów radzenia sobie z bieżącą sytuacją.

Głównym zadaniem poradnictwa jest uaktywnianie zasobów osoby doświadczającej stresu psychicznego w okresach życiowych kryzysów czy osobistych wyzwań. Błędnym przekonaniem jest, że z usług psychologa korzystają osoby chore, słabe psychicznie i niepotrafiące poradzić sobie z rzeczywistością. Ten sposób myślenia jest niestety jedną z przyczyn oporu przed korzystaniem z poradnictwa psychologicznego.

To, co oferujemy, to pomoc polegająca na wsparciu w odzyskaniu równowagi emocjonalnej podczas kryzysów życiowych. Celem jest redukcja napięcia związanego z problemami, zdiagnozowanie czynników, które je podtrzymują, oraz odnalezienie umiejętności potrzebnych do ich usunięcia. Poradnictwo psychologiczne dedykowane organizacjom to odpowiedź na negatywne konsekwencje trudnych dla pracownika sytuacji, niekoniecznie związanych ze sferą zawodową, ale wpływających na kondycję psychiczną, pracę w zespole oraz skuteczność całej organizacji. Dedykowanych do projektów psychologów obowiązuje tajemnica zawodowa – poruszane podczas konsultacji problemy nie są przekazywane pracodawcy.

W związku z trwającą obecnie sytuacją związaną z epidemią koncentrujemy się głównie na obszarach:

  • Radzenia sobie z sytuacją izolacji;
  • Budowaniu relacji w warunkach stresu;
  • Rozwiązywaniu problemów i radzeniu sobie z konfliktami;
  • Rozładowaniu napięć w sytuacji odosobnienia i ograniczonej mobilności;
  • Radzeniu sobie z lękiem;
  • Podejmowaniu decyzji w warunkach niepewności;
  • Komunikacji w kryzysie;
  • Indywidualnych problemach adaptacyjnych.

Zobacz w dziale:

Zawsze jest przestrzeń na podniesienie produktywności IT

Świat IT ma swoją unikalną charakterystykę. Złożone projekty w zmieniającej się rzeczywistości, świat liczb i slna potrzeba uzgodnień, wielość klientów wewnętrznych, czasami zewnętrznych. Rozumiejąc tą rzeczywistość przygotowaliśmy szkolenia dla IT z obszaru kompetencji miękkich.

Zły system zawsze pokona dobrego człowieka

Cykl warsztatów poświęconych Lean Management koncentruje się wokół transformacji Firmy w myślącą organizację, dostarczającą swoim klientom dokładnie tego, czego potrzebują w oczekiwanym czasie i jakości.

Jakość to robić coś dobrze, kiedy nikt nie patrzy.

szkolenia dla brygadzistów, szkolenia dla zakładów produkcyjnych

Wierzymy, że dwa podstawowe fundamenty zakładu produkcyjnego to technologia i kapitał ludzki. My zajmujemy się tym drugim obszarem. Wiemy, że doradztwo i szkolenia dla zakładów produkcyjnych powinny rozwiązywać konkretne problemy. Ich skuteczność powinna być widoczna bezpośrednio po szkoleniu.

Uczymy zwinności w codzienności

Konkurencja, dynamika rynku, mnogość potrzeb klientów, innowacje, wielopokoleniowość, wymagają od organizacji szybkiego dostosowania się do zmian. Jak elastycznie i efektywnie reagować na potrzeby klientów w projektach ?

Dziś nie pytamy czy zmiany są potrzebne tylko czy zostały właściwie przeprowadzone

Kompleksowe podejście do zarządzania zmianą, wyposaża organizację w metody i techniki szybkiego oraz efektywnego wprowadzania zmian

Poradnictwo psychologiczne (counseling) dla firm

Counseling pełni funkcję pierwszej pomocy psychologicznej i często przyjmuje postać porady, ale także interwencji kryzysowej. Pomoc psychologiczna w tej formie adresowana jest do osób doświadczających kryzysów w realizacji zadań życiowych. Jest profesjonalną pomocą osobom zdrowym, które nie radzą sobie z wyzwaniami świata zewnętrznego i zaspokajaniem swoich potrzeb albo potrzebują pomocy w doskonaleniu sposobów radzenia sobie z bieżącą sytuacją.

Szkolenia zamknięte.
Przekuwamy kompetencje w rezultaty.

Wysłać pracownika na warsztaty lub szkolenia to inaczej zainwestować w jego rozwój i w rozwój firmy. Każda inwestycja powinna prowadzić do jasno określonych rezultatów biznesowych. Zapraszamy na szkolenia zamknięte. W ofercie mamy m.in. szkolenia biznesowe, szkolenia sprzedażowe i szkolenia interpersonalne.

MATERIAŁY I INFORMACJE

szkolenia miękkie
Szkolenia miękkie

Najnowsza lista szkoleń miękkich.

Pobierz
szkolenia twarde
Szkolenia twarde

Pobierz listę szkoleń twardych (eksperckich).

Pobierz
Folder informacyjny
Folder informacyjny

Dowiedz się o nas więcej.

Pobierz
Gamma w mediach

Zobacz co piszą o nas media.

Zobacz

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Video
Video

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Telefon
Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

Miejsce

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Mapa
Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza