Gamma stoi ludźmi – to nasz najważniejszy kapitał. Potencjał każdego z nas uwalniany jest dzięki kulturze zorientowanej na eksperymentowanie. Dużo rozmawiamy i praktykujemy na temat kompetencji learnability. Pielęgnujemy learning agility jako jeden z fundamentów kultury organizacyjnej naszej firmy.
Czerpiemy radość i satysfakcję z innowacji – nierzadko jako pierwsi w Polsce wprowadzamy nowe rozwiązania, kwestionujemy stan obecny i proponujemy nowe podejście. To wszystko po to, aby wspierać klientów w mierzeniu się z wyzwaniami obecnymi oraz tymi, które są przewidywane w przyszłości.
Empowerment, zaufanie zwinność w pracy projektowej, klientocentryczność , poczucie sensu, orientacja na rezultaty – szukamy tego u kandydatów do pracy, nieustająco wzmacniamy oraz reinterpretujemy u siebie te kompetencje mając w intencjach stworzenie satysfakcjonującego i produktywnego środowiska pracy.
Dział sprzedaży tworzą BDM’owie – kierownicy projektów, którzy pracują w dwóch rolach. Jedna z nich to praca accounta, w której zadania ogniskują się wokół inicjowania nowych relacji z klientem. Druga rola to business partner – czyli merytoryczny partner do rozmowy z HR’em oraz naszymi ekspertami, trenerami, doradcami realizującymi przedsięwzięcie.
Zespół doradców, trenerów, coachów funkcjonuje w podziale na centra kompetencyjne. Każde z nich odpowiada za inny obszar (zarządzanie i przywództwo, sprzedaż, zarządzanie projektami, wdrożenia i consulting HR). Każde ma swojego lidera odpowiedzialnego za proces doskonalenia i wymiany doświadczeń pomiędzy ekspertami w danych centrum kompetencyjnym.
Osobne duże działy świadczące rozwiązania naszym klientom to szkolenia eksperckie (tzw. twarde) – szkolenia prawne, branżowe, uprawnieniowe oraz dział odpowiedzialny za projektowanie i realizację team buildingów i edutainment’ów – online i onsite.