Cenię sobie również dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas Czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Na przełomie lat 2014/2015 firma Gamma sp. j zrealizowała projekt szkoleniowy dedykowany pracownikom Działów Obsługi Klienta.
Program szkolenia został skrojony do potrzeb grupy i został zrealizowany z należytą starannością Szkolenie było prowadzone w wykorzystaniem licznych struktur aktywizujących uczestników, co pomagało przenieść treści teoretyczne do codziennej praktyki uczestników oraz pozytywnie wpłynęło na atmosferę na sali szkoleniowej.
Na uwagę zasługuje bardzo dobre przygotowanie trenera – Radosława Kucner. Jego profesjonalizm i poczucie humoru jest dużym atutem. Pan Radosław wykazała się otwartością w zakresie dodatkowego Wsparcia uczestników projektu poza salą Szkoleniową.
Cenię sobie również dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas Czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
To wszystko sprawia, że bez wahania rekomenduję firmą Gamma jako solidnego i Wiarygodnego partnera.
Zdobądź wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędne w profesjonalnej obsłudze klienta. Zapraszamy na szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta. Celem szkolenia jest udoskonalenie zdolności komunikacyjnych i rozwinięcie umiejętności przyjmowania postawy asertywnej w rozmowie z klientem. Dowiedz się jak budować swój wizerunek przez telefon, jak kontrolować przebieg rozmowy, jakie są zasady komunikacji werbalnej, oraz jak prowadzić rozmowę z trudnym klientem. Szkolenia powiązane z tym tematem: szkolenie telemarketing, szkolenia handlowe.
Dziś nie wygrywa ten kto dużo dzwoni, tylko ten kto dzwoni mądrze. Poznaj inteligentny telemarketing – zamiast akwizytora stań się challanger’em. Szkolenie telemarketing pozwala na zwiększenie lead’ów nawet o ~30%. Szkolenie inteligentny telemarketing cenią i uczestnicy i ich szefowie.