Trenerzy i konsultacji Gammy zyskali nasze uznanie wysokim zaangażowaniem i profesjonalizmem oraz elastycznością i innowacyjnością w zakresie form i metod prowadzenia zajęć oraz współpracy.
Murator S.A. rozpoczął współpracę z firmą Gamma w roku 2009 i kontynuuje a w roku 2010. W ramach projektu szkoleniowego, dofinansowanego z EFS, trenerzy tej firmy zrealizowali następujące tematy szkoleniowe:
Budowanie zespołu – rozwijanie potencjału grupy – 4 dwudniowe szkolenia
Wystąpienia publiczne i prowadzenie prezentacji – 4 dwudniowe szkolenia
Budowanie lojalności i długotrwałych relacji biznesowych – 5 dwudniowych szkoleń
Negocjacje handlowe – 1 dwudniowe szkolenie
Sprzedaż przez telefon i profesjonalna obsługa klienta – 2 dwudniowe szkolenia
Skuteczne techniki sprzedaży – 1 dwudniowe szkolenie
Łącznie 34 dni szkoleniowych.
Zrealizowane szkolenia poza rozwojem kompetencji menedżerskich i sprzedażowych miały za cel integrację firmy (po przejęciu przez Wydawnictwo Murator redakcji „Super Expressu”).
Współpracę szkoleniową oceniamy dobrze. Uczestnicy wskazywali w ankietach poszkoleniowych, że trenerzy dysponują dużym doświadczeniem biznesowym, ich wskazówki i uwagi są praktyczne, do zastosowania w codziennej pracy.
Na poziomie przygotowania i obsługi projektu trenerzy i konsultanci Gammy byli zaangażowani w poznanie mechanizmów związanych z rynkiem reklamy, pracy Wydawnictwa oraz specyfiki Organizacji.
Rekomendujemy firmę Gamma, jako skutecznego i sprawdzonego partnera szkoleniowego.
Zdobądź wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędne w profesjonalnej obsłudze klienta. Zapraszamy na szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta. Celem szkolenia jest udoskonalenie zdolności komunikacyjnych i rozwinięcie umiejętności przyjmowania postawy asertywnej w rozmowie z klientem. Dowiedz się jak budować swój wizerunek przez telefon, jak kontrolować przebieg rozmowy, jakie są zasady komunikacji werbalnej, oraz jak prowadzić rozmowę z trudnym klientem. Szkolenia powiązane z tym tematem: szkolenie telemarketing, szkolenia handlowe.
Jeśli nie wiesz jak i na dodatek boisz się finalizacji sprzedaży to pewnie rzadko będziesz próbował, niewiele będzie na tym polu sukcesów. Na szkoleniu z finalizacji sprzedaży uczymy jak przepracować lęk przed finalizacją i jak sprzedawać więcej – trenujemy jak skutecznie stosować narzędzia do zarządzania zamknięciem sprzedaży.
Tyle dostaniesz ile wynegocjujesz. Jeśli tylko w połowie sytuacji to prawda, warto inwestować w szkolenia z negocjacji u najlepszych. Kurs negocjacji mocno zorientowanych na wyniki. Zapraszamy na szkolenie negocjacje zakupowe!