MURATOR WYDAWNICTWO

Lista Referencyjna – Projekty Komercyjne
Trenerzy i konsultacji Gammy zyskali nasze uznanie wysokim zaangażowaniem i profesjonalizmem oraz elastycznością i innowacyjnością w zakresie form i metod prowadzenia zajęć oraz współpracy.
zdjęcie - MURATOR WYDAWNICTWO

Murator S.A. rozpoczął współpracę z firmą Gamma w roku 2009 i kontynuuje a w roku 2010. W ramach projektu szkoleniowego, dofinansowanego z EFS, trenerzy tej firmy zrealizowali następujące tematy szkoleniowe:

  • Budowanie zespołu – rozwijanie potencjału grupy – 4 dwudniowe szkolenia
  • Wystąpienia publiczne i prowadzenie prezentacji – 4 dwudniowe szkolenia
  • Budowanie lojalności i długotrwałych relacji biznesowych – 5 dwudniowych szkoleń
  • Negocjacje handlowe – 1 dwudniowe szkolenie
  • Sprzedaż przez telefon i profesjonalna obsługa klienta – 2 dwudniowe szkolenia
  • Skuteczne techniki sprzedaży – 1 dwudniowe szkolenie

Łącznie 34 dni szkoleniowych.

Zrealizowane szkolenia poza rozwojem kompetencji menedżerskich i sprzedażowych miały za cel integrację firmy (po przejęciu przez Wydawnictwo Murator redakcji „Super Expressu”).

Współpracę szkoleniową oceniamy dobrze. Uczestnicy wskazywali w ankietach poszkoleniowych, że trenerzy dysponują dużym doświadczeniem biznesowym, ich wskazówki i uwagi są praktyczne, do zastosowania w codziennej pracy.

Na poziomie przygotowania i obsługi projektu trenerzy i konsultanci Gammy byli zaangażowani w poznanie mechanizmów związanych z rynkiem reklamy, pracy Wydawnictwa oraz specyfiki Organizacji.

Rekomendujemy firmę Gamma, jako skutecznego i sprawdzonego partnera szkoleniowego.

Zdobądź wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędne w profesjonalnej obsłudze klienta. Zapraszamy na szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta. Celem szkolenia jest udoskonalenie zdolności komunikacyjnych i rozwinięcie umiejętności przyjmowania postawy asertywnej w rozmowie z klientem. Dowiedz się jak budować swój wizerunek przez telefon, jak kontrolować przebieg rozmowy, jakie są zasady komunikacji werbalnej, oraz jak prowadzić rozmowę z trudnym klientem. Szkolenia powiązane z tym tematem: szkolenie telemarketing, szkolenia handlowe.

Zobacz nasze

referencje i case studies

Referencje

Projekty komercyjne

Referencje

Administracja publiczna

Referencje

Pełna lista referencyjna

Case studies

Zestawienie case studies

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Telefon
Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

Miejsce

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Mapa
Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza