Szkolenia uzupełnione zostały przez zastosowanie autorskiego follow up – Arkuszy Analizy Kompetencji Gammy, które zwiększyły efektywność działań szkoleniowych oraz umożliwiły uczestnikom projektu analizę ich codziennej pracy i wdrożenie odpowiednich narzędzi poznanych na szkoleniu.
Mamy przyjemność rekomendować firmę Gamma jako godnego zaufania i efektywnego partnera w obszarze szkoleń biznesowych. Trenerzy Gammy stworzyli na potrzeby firmy Jacobs projekt szkoleniowy „Sztuka pracy z trudnym Klientem” obejmujący obszary:
Budowanie partnerskich relacji z Klientem analiza potrzeb trudnego Klienta o asertywność w biznesie
Kreowanie ambasadorów projektu chunking informacji o wzbudzanie automotywacji
Dyplomatyczna komunikacja werbalna i niewerbalna komunikacja z Klientem o budowanie komunikacji perswazyjnej
Przeciwdziałanie i reagowanie w sytuacji konfliktowej sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach o techniki rozwiązywania konfliktów
Szkolenia uzupełnione zostały przez zastosowanie autorskiego follow up – Arkuszy Analizy Kompetencji Gammy, które zwiększyły efektywność działań szkoleniowych oraz umożliwiły uczestnikom projektu analizę ich codziennej pracy i wdrożenie odpowiednich narzędzi poznanych na szkoleniu.
Projekt został bardzo wysoko oceniony przez uczestników w związku z jego profesjonalną realizacją oraz programem dokładnie dopasowany do potrzeb naszej firmy.
Zdobądź wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędne w profesjonalnej obsłudze klienta. Zapraszamy na szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta. Celem szkolenia jest udoskonalenie zdolności komunikacyjnych i rozwinięcie umiejętności przyjmowania postawy asertywnej w rozmowie z klientem. Dowiedz się jak budować swój wizerunek przez telefon, jak kontrolować przebieg rozmowy, jakie są zasady komunikacji werbalnej, oraz jak prowadzić rozmowę z trudnym klientem. Szkolenia powiązane z tym tematem: szkolenie telemarketing, szkolenia handlowe.
Komunikacja to kompetencja fundamentalna – leży u podstaw większości czynności wykonywanych przez menedżerów, specjalistów i sprzedawców. Szkolenie z komunikacji to zestaw praktycznych, skutecznych narzędzi, które łatwo wdrożyć do swojej pracy. Serdecznie zapraszamy na trening komunikacji interpersonalnej!
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.