Całość wykonanej przez trenerów Gammy pracy została oceniona wysoko zarówno z perspektywy pracowniczej – przez adresatów projektu (pracowników) jak i perspektywy organizacyjnej.
Polecamy firmę Gamma, jako profesjonalnego partnera szkoleniowo-doradczego.
Szkolenia realizowane są w następujących obszarach:
Akademia sprzedaży – w ramach systemu została przeszkolona grupa ponad 200 handlowców z obszaru telemarketingu, sprzedaży, negocjacji, i obsługi klienta. Poziom zaawansowania szkoleń był dopasowywany do umiejętności handlowych poszczególnych grup pracowników.
Mentoring w sprzedaży – w ramach projektu została wyselekcjonowana grupa ponad 60 najlepszych pracowników sił sprzedaży. Dla tej grupy zostały zrealizowane szkolenia z obszaru train the trainer, autoprezentacji, procesów grupowych, prowadzenia treningów sprzedażowych. Szkolenia były wsparte poprzez narzędzia follow up takie jak manual, zadania rozwojowe czy indywidualne konsultacje.
Akademia umiejętności kierowniczych – w ramach projektu została przeszkolona grupa 30 dyrektorów handlowych z umiejętności związanych z koordynacją sprzedaży, budowaniem zespołu sprzedażowego egzekwowaniem standardów wypracowanych na szkoleniach, motywowania pracowników, prowadzeniem ocen okresowych.
System szkoleniowy zaprojektowany przez Gammę jest wspierany przez zespół koordynatorów wewnętrznych, oraz koordynatora zewnętrznego dedykowanego pracownika Gammy,
Szkolenia i działania około szkoleniowe, wspierające sprzedaż zostały zaprojektowane i zrealizowane na wysokim poziomie merytorycznym i trenerskim. Całość działań bazowała na szczegółowym poznaniu specyfiki naszej organizacji i rynku. Szkolenia były dopasowane zarówno do sprzedaży typu B2B jak i dla Klienta indywidualnego,
Całość wykonanej przez trenerów Gammy pracy została oceniona wysoko zarówno z perspektywy pracowniczej – przez adresatów projektu (pracowników) jak i perspektywy organizacyjnej.
Szkolenie sprzedaż telefoniczna - przełamanie barier osobistych dotyczących telesprzedaży jest kluczowe w osiąganiu dobrych wyników sprzedażowych. Na szkoleniu z telesprzedaży dowiesz się jak przełamać osobisty opór związany z rozmową telefoniczną, jak stosować metody perswazji, jak poradzić sobie z trudnymi sytuacjami w rozmowie z klientem. | Firma Gamma sp. j. zaprasza na szkolenia z telemarketingu i profesjonalnej sprzedaży. Zobacz też szkolenie z negocjacji, szkolenie dla handlowców.
Każda duża zmiana na rynku to z jednej strony presja na cyfry, a z drugiej ogromna szansa. Szansa dla wszystkich tych, którzy w porę zrozumieją, że dawne sposoby działania przestały być skuteczne. Dziś wygrywają na rynku ci, którzy rozumieją specyfikę biznesu klienta oraz jego samego jako osobę poddaną presji.
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalny
Zawsze aktywne
Techniczne przechowywanie lub dostęp są ściśle niezbędne do uzasadnionego celu, jakim jest umożliwienie korzystania z określonej usługi wyraźnie żądanej przez abonenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu za pośrednictwem sieci komunikacji elektronicznej.
Preferencje
Techniczne przechowywanie lub dostęp jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które abonent lub użytkownik nie prosił.
Statystyka
Techniczne przechowywanie lub dostęp wykorzystywane wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Techniczne przechowywanie lub dostęp są wymagane do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.