Duże doświadczenie trenera, umiejętność pracy na trudnych sytuacjach uczestników, budowanie przyjaznej atmosfery spowodowało, że nasi uczestnicy wspominają szkolenie, jako bardzo udane
Duże doświadczenie trenera, umiejętność pracy na trudnych sytuacjach uczestników, budowanie przyjaznej atmosfery spowodowało, że nasi uczestnicy wspominają szkolenie, jako bardzo udane.
Wprowadzenie skutecznych, praktycznych technik na szkoleniu spowodowało, że dział jest skuteczniejszy w pracy bieżącej oraz w trudnych sytuacjach,
W związku z powyższym bez wahania możemy rekomendować Gammę, jako firmę, która skutecznie przeprowadzi szkolenie dla działu obsługi Klienta.
Zdobądź wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędne w profesjonalnej obsłudze klienta. Zapraszamy na szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta. Celem szkolenia jest udoskonalenie zdolności komunikacyjnych i rozwinięcie umiejętności przyjmowania postawy asertywnej w rozmowie z klientem. Dowiedz się jak budować swój wizerunek przez telefon, jak kontrolować przebieg rozmowy, jakie są zasady komunikacji werbalnej, oraz jak prowadzić rozmowę z trudnym klientem. Szkolenia powiązane z tym tematem: szkolenie telemarketing, szkolenia handlowe.
Jeśli nie wiesz jak i na dodatek boisz się finalizacji sprzedaży to pewnie rzadko będziesz próbował, niewiele będzie na tym polu sukcesów. Na szkoleniu z finalizacji sprzedaży uczymy jak przepracować lęk przed finalizacją i jak sprzedawać więcej – trenujemy jak skutecznie stosować narzędzia do zarządzania zamknięciem sprzedaży.