Realizacja zamówienia została wykonana zgodnie z zawartą umową. Wykonawca w ramach niniejszej umowy: opracował program sesji szkoleniowych, opracował i dostarczył każdemu uczestnikowi szkolenia materiały szkoleniowe, wydał zaświadczenie każdemu uczestnikowi, który wziął udział w szkoleniu, przeprowadził ankiety badające poziom satysfakcji z odbytego szkolenia.
Wykonawca na podstawie umowy nr 29/2010 zawartej w dniu 6 sierpnia 2010 r., świadczył usługę szkoleniową zamawiającemu w dniach:
Sierpień:
23-24.08 – Asertywność – umiejętność wspierająca w realizacji zadań związanych z prezydencją
26-27.08 - Umiejętne zarządzanie stresem w trakcie realizacji nowych zadań związanych z Prezydencją w UE
30-31.08 - Efektywna komunikacja interpersonalna, jako podstawa do budowania dobrych relacji podczas współpracy przy realizacji zadań związanych z Prezydencją
Wrzesień:
2-3,09 – Asertywność – umiejętność wspierająca w realizacji zadań związanych z prezydencją
16-1709 – Asertywność – umiejętność wspierająca w realizacji zadań związanych z prezydencją
27-28.09 - Asertywność – umiejętność wspierająca w realizacji zadań związanych z prezydencją
30.09 – 01.10 - Umiejętne zarządzanie stresem w trakcie realizacji nowych zadań związanych z Prezydencją w UE
Październik:
4-5.10 - Umiejętne zarządzanie stresem w trakcie realizacji nowych zadań związanych z Prezydencją w UE
11-12.10 - Efektywna komunikacja interpersonalna jako podstawa do budowania dobrych relacji podczas współpracy przy realizacji zadań związanych z Prezydencją
14-15.10 – Umiejętne zarządzanie stresem w trakcie realizacji nowych zadań związanych z Prezydencją w UE
18.-19.10 - Umiejętne zarządzanie stresem w trakcie realizacji nowych zadań związanych z Prezydencją w UE
25-26.10 - Efektywna komunikacja interpersonalna jako podstawa do budowania dobrych relacji podczas współpracy przy realizacji zadań związanych z Prezydencją
Listopad:
4-5. 11 – Metody organizowania czasu pracy własnej w przeddzień Prezydencji
15-16.11 – Techniki pamięciowe oraz efektywna praca z informacją w kontekście Prezydencji
18.-19.11 – Techniki pamięciowe oraz efektywna praca z informacją w kontekście Prezydencji
29-30.11 – Rola negocjacji w sprawnej organizacji polskiej Prezydencji w Radzie UE
Grudzień:
6-7.12 - Niezbędne umiejętności psychospołeczne w sytuacjach kryzysowych
9-10.12 – Przemówienia i prezentacje. Sztuka wystąpień publicznych
13-14.12 - Niezbędne umiejętności psychospołeczne w sytuacjach kryzysowych
20-21. 12 – Przemówienia i prezentacje. Sztuka wystąpień publicznych
Realizacja zamówienia została wykonana zgodnie z zawartą umową. Wykonawca w ramach niniejszej umowy:
opracował program sesji szkoleniowych,
opracował i dostarczył każdemu uczestnikowi szkolenia materiały szkoleniowe,
wydał zaświadczenie każdemu uczestnikowi, który wziął udział w szkoleniu,
przeprowadził ankiety badające poziom satysfakcji z odbytego szkolenia.
Jak zachować life work balance? Jak nie bać się zmian? Jak opanować paraliżujący stres w życiu prywatnym i zawodowym? Jak przeciwdziałać wypaleniu zawodowemu? Jak zachować równowagę w emocjach? Zapoznaj się z naszymi szkoleniami interpersonalnymi:szkolenie asertywność, stres szkolenie, zarządzanie czasem szkolenie.
Koniec z paraliżującym stresem! Dzięki nam dowiesz się jak obniżać stres kiedy sytuacja tego wymaga oraz jak mobilizować się uzyskując stres optymalny. Szkolenie antystresowe skierowane jest do wszystkich osób, które chcą nauczyć się kontrolować i panować nad stresem – zarówno w pracy, jak i w codziennych sytuacjach życiowych.
Asertywność uczy jak postępować w zgodzie ze sobą – na poziomie technik postaw. Szkolenia z asertywności uczą technik rozwiązywania konfliktów i dają szansę na rozwiązywanie sporów w sposób konstruktywny, bez szkody dla relacji. Zapraszamy na szkolenie z asertywności i technik rozwiązywania konfliktów.
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalny
Zawsze aktywne
Techniczne przechowywanie lub dostęp są ściśle niezbędne do uzasadnionego celu, jakim jest umożliwienie korzystania z określonej usługi wyraźnie żądanej przez abonenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu za pośrednictwem sieci komunikacji elektronicznej.
Preferencje
Techniczne przechowywanie lub dostęp jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które abonent lub użytkownik nie prosił.
Statystyka
Techniczne przechowywanie lub dostęp wykorzystywane wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Techniczne przechowywanie lub dostęp są wymagane do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.