KANCELARIA SEJMU

Lista Referencyjna – Administracja Publiczna
Realizacja zamówienia została wykonana zgodnie z zawartą umową. Wykonawca w ramach niniejszej umowy: opracował program sesji szkoleniowych, opracował i dostarczył każdemu uczestnikowi szkolenia materiały szkoleniowe, wydał zaświadczenie każdemu uczestnikowi, który wziął udział w szkoleniu, przeprowadził ankiety badające poziom satysfakcji z odbytego szkolenia.
zdjęcie - KANCELARIA SEJMU

Wykonawca na podstawie umowy nr 29/2010 zawartej w dniu 6 sierpnia 2010 r., świadczył usługę szkoleniową zamawiającemu w dniach:

Sierpień:

  • 23-24.08 – Asertywność – umiejętność wspierająca w realizacji zadań związanych z prezydencją
  • 26-27.08 - Umiejętne zarządzanie stresem w trakcie realizacji nowych zadań związanych z Prezydencją w UE
  • 30-31.08 - Efektywna komunikacja interpersonalna, jako podstawa do budowania dobrych relacji podczas współpracy przy realizacji zadań związanych z Prezydencją

Wrzesień:

  • 2-3,09 – Asertywność – umiejętność wspierająca w realizacji zadań związanych z prezydencją
  • 16-1709 – Asertywność – umiejętność wspierająca w realizacji zadań związanych z prezydencją
  • 27-28.09 - Asertywność – umiejętność wspierająca w realizacji zadań związanych z prezydencją
  • 30.09 – 01.10 - Umiejętne zarządzanie stresem w trakcie realizacji nowych zadań związanych z Prezydencją w UE

Październik:

  • 4-5.10 - Umiejętne zarządzanie stresem w trakcie realizacji nowych zadań związanych z Prezydencją w UE
  • 11-12.10 - Efektywna komunikacja interpersonalna jako podstawa do budowania dobrych relacji podczas współpracy przy realizacji zadań związanych z Prezydencją
  • 14-15.10 – Umiejętne zarządzanie stresem w trakcie realizacji nowych zadań związanych z Prezydencją w UE
  • 18.-19.10 - Umiejętne zarządzanie stresem w trakcie realizacji nowych zadań związanych z Prezydencją w UE
  • 25-26.10 - Efektywna komunikacja interpersonalna jako podstawa do budowania dobrych relacji podczas współpracy przy realizacji zadań związanych z Prezydencją

Listopad:

  • 4-5. 11 – Metody organizowania czasu pracy własnej w przeddzień Prezydencji
  • 15-16.11 – Techniki pamięciowe oraz efektywna praca z informacją w kontekście Prezydencji
  • 18.-19.11 – Techniki pamięciowe oraz efektywna praca z informacją w kontekście Prezydencji
  • 29-30.11 – Rola negocjacji w sprawnej organizacji polskiej Prezydencji w Radzie UE

Grudzień:

  • 6-7.12 - Niezbędne umiejętności psychospołeczne w sytuacjach kryzysowych
  • 9-10.12 – Przemówienia i prezentacje. Sztuka wystąpień publicznych
  • 13-14.12 - Niezbędne umiejętności psychospołeczne w sytuacjach kryzysowych
  • 20-21. 12 – Przemówienia i prezentacje. Sztuka wystąpień publicznych

Realizacja zamówienia została wykonana zgodnie z zawartą umową. Wykonawca w ramach niniejszej umowy:

  • opracował program sesji szkoleniowych,
  • opracował i dostarczył każdemu uczestnikowi szkolenia materiały szkoleniowe,
  • wydał zaświadczenie każdemu uczestnikowi, który wziął udział w szkoleniu,
  • przeprowadził ankiety badające poziom satysfakcji z odbytego szkolenia.


Jak zachować life work balance? Jak nie bać się zmian? Jak opanować paraliżujący stres w życiu prywatnym i zawodowym? Jak przeciwdziałać wypaleniu zawodowemu? Jak zachować równowagę w emocjach? Zapoznaj się z naszymi szkoleniami interpersonalnymi:szkolenie asertywność, stres szkolenie, zarządzanie czasem szkolenie.

Zapoznaj się z naszym działem szkoleń sprzedażowych.

Zobacz nasze

referencje i case studies

Referencje

Projekty komercyjne

Referencje

Administracja publiczna

Referencje

Pełna lista referencyjna

Case studies

Zestawienie case studies

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Telefon
Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

Miejsce

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Mapa
Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza