Centrum Projektów Europejskich

Lista Referencyjna – Administracja Publiczna
W ramach zrealizowanej usługi wykonano  także następujące działania: Przeprowadzono rekrutację uczestników szkoleń; Przeprowadzono badania potrzeb szkoleniowych; Przygotowano programy szkoleń dopasowane do potrzeb uczestników; Przygotowano i dostarczono materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika; Wystawiono certyfikaty dla każdego uczestnika;  Przygotowano raport podsumowujący każde szkolenie, uwzględniający ankiety ewaluacyjne, oraz przygotowano zestawienie wyników testów wiedzy (pre- i post-testów). Szkolenia zostały zrealizowane zgodnie z umową, co potwierdzają protokoły odbioru.
zdjęcie - Centrum Projektów Europejskich

Zrealizowanie cykl trzynastu dwudniowych szkoleń z następujących tematów:

Obsługa klienta:

  • 16-17.10.2014
  • 13-14.11.2014
  • 27-28.11.2014
  • 5-6.02.2015
  • 23-24.02.2015
  • 11-13.03.2015
  • 19-20.03.2015
  • 23-24.03.2015
  • 26-27.03.2015
  • 13-14.04.2015
  • 15-16.04.2015
  • 23-24.04.2015

Trening umiejętności komunikacyjnych w zakresie koordynacji działań PIFE w regionie:

  • 24-25.11.2014

W ramach zrealizowanej usługi wykonano  także następujące działania:

  • Przeprowadzono rekrutację uczestników szkoleń;
  • Przeprowadzono badania potrzeb szkoleniowych;
  • Przygotowano programy szkoleń dopasowane do potrzeb uczestników;
  • Przygotowano i dostarczono materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika;
  • Wystawiono certyfikaty dla każdego uczestnika;
  • Przygotowano raport podsumowujący każde szkolenie, uwzględniający ankiety ewaluacyjneoraz przygotowano zestawienie wyników testów wiedzy (pre- i post-testów).

Szkolenia zostały zrealizowane zgodnie z umową, co potwierdzają protokoły odbioru.

Zdobądź wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędne w profesjonalnej obsłudze klienta. Zapraszamy na szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta. Celem szkolenia jest udoskonalenie zdolności komunikacyjnych i rozwinięcie umiejętności przyjmowania postawy asertywnej w rozmowie z klientem. Dowiedz się jak budować swój wizerunek przez telefon, jak kontrolować przebieg rozmowy, jakie są zasady komunikacji werbalnej, oraz jak prowadzić rozmowę z trudnym klientem. Szkolenia powiązane z tym tematem: szkolenie telemarketing, szkolenia handlowe.

Zobacz nasze

referencje i case studies

Referencje

Projekty komercyjne

Referencje

Administracja publiczna

Referencje

Pełna lista referencyjna

Case studies

Zestawienie case studies

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Telefon
Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

Miejsce

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Mapa
Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza