Uczestnicy dowiedzieli się między innymi jak i kiedy się przedstawiać, jak i komu wręczać wizytówki na spotkaniach, a także tego, jak się na spotkaniach zachować. Ponadto zyskali świadomość tego, że im bardziej formalną strukturę ma dana organizacja, tym większe znaczenie ma zastosowanie zasad savoir vivre biznesowego.
Osoby biorące udział w szkoleniu wysoko oceniły wiedzę, którą na nim zyskały. Jako jeden z benefitów, wymieniły to, że już nie będą czuły się skrępowane przychodząc do nowej firmy, lub w innej formalnej sytuacji. Co więcej, wiele z tych osób nie zdawało sobie sprawy, jaki wpływ na relacje z klientami ma ich zachowanie.
„Dzięki szkoleniu Gammy, nie zastanawiam się już jak się zachować w danej sytuacji, mam jasność, działam!” – wypowiada się Janusz D., jeden z uczestników szkolenia.- „Wierzę, że dzięki temu szkoleniu zrobię lepsze wrażenie na klientach i będę wiedział jak zachować się na spotkaniach z nimi.”
Projekty komercyjne
Administracja publiczna
Pełna lista referencyjna
Zestawienie case studies
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.