Specjalista ds. obsługi klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta jest osobą odpowiedzialną za zapewnienie jak najwyższych standardów obsługi klienta.

Specjalista ds. Obsługi Klienta jest osobą odpowiedzialną za zapewnienie jak najwyższych standardów obsługi klienta. Do głównych obowiązków pracownika na tym stanowisku należy m.in.: aktywne pozyskiwanie klientów, prezentowanie im produktów i usług firmy, profesjonalna obsługa klienta, udzielanie informacji i rozwiązywanie wszelkich problemów zgłaszanych przez klientów.
Podstawowe Techniki Sprzedaży
Niby wszyscy znają podstawowe techniki sprzedaży, ale rzadko je stosują. Nie rozpoznają potrzeb, argumenty nie przyjmują formy korzyści, nie potrafią obronić ceny danego produktu czy…Negocjacje w biznesie
Każda duża zmiana na rynku to z jednej strony presja na cyfry, a z drugiej ogromna szansa. Szansa dla wszystkich tych, którzy w porę zrozumieją,… Skorzystaj z naszej bezpłatnej strefy wiedzy wikiGamma+ . Znajdziesz
tam:
- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej