Mikrozarządzanie
Mikrozarządzanie to styl zarządzania pracownikami charakteryzujący się nadmiernym nadzorem i kontrolą szczegółów pracy danej osoby.

Mikrozarządzanie to styl zarządzania pracownikami charakteryzujący się nadmiernym nadzorem i kontrolą szczegółów pracy danej osoby.
Managerzy pracujący w tym stylu na ogół unikają delegowania obowiązku podejmowania decyzji pracownikom i mogą mieć nadmierną obsesję na punkcie gromadzenia informacji dotyczących pracy wykonywanej przez podwładny zespół.
Mikrozarządzanie może osłabiać pewność siebie pracowników i prowadzić do braku inicjatywy i zaangażowania, co utrudnia produktywność wszelkich działań.
Lider Transformacyjny - przywództwo przyszłości
To menedżer kształtuje relacje między pracownikiem a zespołem i organizacją. Jeśli koncentruje się wyłącznie na wyniku relacja jest transakcyjna. Podstawą relacji transformacyjnej jest nadawanie sensu… Skorzystaj z naszej bezpłatnej strefy wiedzy wikiGamma+ . Znajdziesz
tam:
- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej