3C Management
Model 3C jest to model biznesowy stworzony przez Kenichi Ohmae, który koncentruje się na trzech kluczowych czynnikach mających zapewnić sukces.

Model 3C jest to model biznesowy stworzony przez Kenichi Ohmae, który koncentruje się na trzech kluczowych czynnikach mających zapewnić sukces. Według twórcy modelu te trzy czynniki muszą być w równowadze w formie trójkąta strategicznego.
Analiza tych trzech elementów pozwala znaleźć kluczowe czynniki sukcesu i stworzyć realną strategię marketingową.
Te trzy czynniki (3C), to:
- Klient (Customer)
Ważne jest, aby być naprawdę zainteresowanym potrzebami i wymaganiami, motywami zakupu i wartościami klienta. Jeśli firma może zainteresować klienta, może zainteresować swoich inwestorów. - Korporacja (Corporation)
Korporacja musi dokładnie ocenić zarówno krótkoterminowe, jak i długoterminowe strategie, aby mieć trwałą przewagę nad konkurencją. Ważne jest także skupienie uwagi na maksymalizacji swoich mocnych stron. - Konkurencja (Competition)
Każda firma powinna znać swoją konkurencję, jej możliwości i cele w stosunku do naszej firmy. Znalezienie słabych punktów konkurencji, które można wykorzystać, jest istotą tej formy strategii biznesowej.
Zarządzanie Energią Osobistą Managera – wyzwanie nowoczesnych Liderów – z wykorzystaniem Calligraphy Health System
W naszej biznesowej rzeczywistości XXI wieku życie liderów sprowadza się często do wytężonej pracy psychicznej i fizycznej, do multitaskingu, życia w ciągłej zmianie na wysokich… Skorzystaj z naszej bezpłatnej strefy wiedzy wikiGamma+ . Znajdziesz
tam:
- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej