Zafascynuj ich!

Gamma - Zafascynuj ich!

    Co wyzwala fascynację i jak firmy oraz ludzie te wyzwalacze wykorzystują w swoich pomysłach?  Co sprawia, że niektóre osoby przyciągają twoją uwagę, a inne nie? Dlaczego zapamiętujesz niektóre marki, a o reszcie zapominasz? W jaki sposób w obecnych czasach przywódcy, przyjaciele, czy członkowie rodziny przekonują cię do zmiany zachowania?

    Fascynacja: najsilniejsza metoda wpływania na podejmowanie decyzji. Jest znacznie bardziej przekonująca niż marketing, reklama i wszystkie inne metody komunikacji. A wszystko opiera się na siedmiu uniwersalnych wyzwalaczach: pożądaniu, tajemniczości, niepokoju, prestiżu, władzy, występności i zaufaniu.

    Fascynacja odgrywa rolę w każdym sposobie podejmowania decyzji, poczynając od wyboru marek, a kończąc na piosenkach, które zapamiętujemy; od wyboru partnera życiowego, po pracowników, których zatrudniamy. I przez aktywowanie odpowiednich wyzwalaczy, możemy sprawić, że wszystko stanie się fascynujące.

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Rozwiń swoje umiejętności menadżerskie.  Akademia menadżera przeprowadzi Cię przez wszystkie zagadnienia związane z przygotowaniem się do efektywnego zarządzania. Polecamy również: test talentu Gallupa, szkolenia dla kierowników.



    Aby odkryć i wyjaśnić nieodparty wpływ fascynacji, Sally Hogshead zagłębia się w techniki marketingu, studia behawioralne i społeczne, precedensy historyczne, neurobiologię i antropologię ewolucyjną, a także przeprowadza obszerne wywiady i badania na tysiącach ludzi, aby poznać od podszewki wszystkie wzorce wpływające na to dlaczego i w jaki sposób pewne rzeczy przyciągają naszą uwagę bardziej od innych.

    Hogshead wyjaśnia między innymi jak sportowcy olimpijscy podlegają podobnym obsesjom co fetyszyści oraz dlaczego słynny program „Just Say No” wpłynął na nadużywanie narkotyków wśród młodzieży, aktywując ten sam syndrom „zakazanego owocu” co katalog Victoria’s Secret.

    Mamy siedem potencjalnych wyzwalaczy fascynacji i każdy z nich prowadzi do innego stylu komunikacji i relacji. Im trafniej zidentyfikujesz swoje wyzwalacze zgodne z twoją osobowością i w bardziej inteligentny sposób nad nimi popracujesz, tym bardziej wpływowy stanie się twój przekaz.

    Książka została podzielona na trzy części: „Fascynuj albo giń – fascynujesz albo giniesz” – dyskusja o tym, czym jest fascynacja i dlaczego jest tak ważna, „Siedem wyzwalaczy fascynacji – poznaj swój nowy arsenał: pożądanie, tajemniczość, niepokój, prestiż, władzę, występność i zaufanie” – omówienie każdego z nich, „Plan Ataku Fascynacji – w jaki sposób uczynić Twoje komunikaty bardziej fascynującymi” – wyjaśnia, jak wykorzystywać zdobytą wiedzę, aby świadomie i w strategiczny sposób wpływać na większą fascynację różnymi rzeczami.

    Najnowsza wersja książki stanowi  przewodnik, który odkrywa przed nami najskuteczniejsze metody przyciągania uwagi i wpływania na zachowanie oraz pokazuje, jak sprawić, aby klienci nie mogli się oprzeć firmom, naszym produktom, czy pomysłom.

    Czasem świadomie, a czasem w zupełnej nieświadomości każdy z nas używał wyżej wymienionych wyzwalaczy w swoim życiu. Pytanie jednak brzmi: czy używamy tych odpowiednich, czy wykorzystujemy je w prawidłowy sposób, aby osiągnąć pożądane rezultaty? Przeczytaj książkę „Zafascynuj ich”, a się dowiesz.  

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Książka autorstwa Setha Godina zachęca do tego, aby wprowadzić do swojego życia pewien wyjątkowy element – nazywany fioletową krową. Prostota tego przekazu odkrywa głębszy sens lektury: fioletowa krowa jest niczym innym, jak pewnym celem marketingowym i biznesowym, motywującym do działania i do tworzenia produktów oraz usług, które są atrakcyjne i wyróżniające się na tle innych.Podtytuł książki brzmi: „Zmień się i...
    Historia upadku funduszu hedgingowego LTCM (Long Term Capital Management) zostaje opowiedziana po raz kolejny w książce Rogera Lowensteina, zatytułowanej „When genius failed: the rise and fall of Long Term Capital Management” i pozwala czytelnikom na wyciągnięcie pożytecznych wniosków, dzięki którym mogą lepiej zadbać o finanse swojej firmy.Fundusz ten prowadzony był przez grupę naukowców uhonorowanych Nagrodą Nobla z dziedziny ekonomii, którzy...
    Często słyszy się, że wymiana pracownika może kosztować firmę nawet dwa razy tyle, ile wynosiło jego roczne wynagrodzenie – ale czy zdawałeś sobie sprawę, że utrata kluczowego pracownika w nieodpowiednim momencie może kosztować nawet miliardy dolarów? Książka „Love’em or Lose’em” opowiada historię Johna, inżyniera osiągającego świetne wyniki, który dokonał ważnego odkrycia technologicznego i starał się otrzymać 15% podwyżki. Kiedy prośba...
    Menedżerowie HR i inni specjaliści w tej dziedzinie muszą wiedzieć, co robić w trudnych sytuacjach dotyczących swoich pracowników, dyscypliny czy zwolnień. Aby pomóc osobom pracującym w dziale zasobów ludzkich, specjaliści Shawn Smith i Rebecca Mazin opracowali 200 typowych i dokuczliwych pytań, z którymi takie osoby najczęściej spotykają się w swojej codziennej pracy.Książka „The HR Answer Book” omawia wiele problemów, z...
    „17 śmiertelnych błędów szefa” nie zalicza się do typowych lektur dla menedżerów. Jej autor, Rafał Szczepanik, trener z firmy szkoleniowej „Training Partners”, postanowił stworzyć pierwszą sensacyjną powieść menedżerską. Oznacza to, że książka z dziedziny zarządzania posiada cechy prawdziwego kryminału. Rozpoczyna się ona słowami: „3:49, 3:48, 3:47 – cyfry na wyświetlaczu metalowego, srebrzystego zegara nieubłaganie zbliżały się do zera. Janusz Czerwiński,...

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza