Jest nazywany przewodnikiem po „ciemnej strony marketingu”. Ta kontrowersyjna książka pokazuje kulisy wielu wydarzeń, które nieznane są szerszej publice i na pewno nie dowiemy się o nich podczas publicznych wystąpień i wykładów. Poruszane są bowiem aspekty, które niektórym markom i instytucjom mogłyby na tyle zaszkodzić, że wolą nie wyjawiać ich szczegółów. Autor opisuje historie ukrywane przez największe organizacje kształtujące nasz świat.
Składa się z 28 rozdziałów. Każdy z nich porusza inną kwestię, aby ostatecznie ukazać czytelnikowi, w jak zmanipulowanym świecie obecnie żyjemy.
Oto niektóre z tytułów:
- „Prawda ukryta pod mroczną powłoką kłamstw”
- „Jak postępują szarlatani marketingu”
- „Od zimnej wojny do naginania umysłów”
- „Symbole dumy i przedsiębiorczości”
- „Najstarsze uczucie – strach”
- „Obranduj mnie”
- „Nakręcanie Wielkiego Kryzysu”
Dzięki lekturze uzyskamy odpowiedzi na pytania: Jakie korzyści marki czerpią z wojny? Kiedy promowały one rasizm? Jak terroryści wykorzystują sieć internetową w poszukiwaniu ekstremistów? Czy widoczna jest granica pomiędzy marketingiem a propagandą? Autor opisuje psychologiczne, kulturalne i biznesowe strategie kontrolujące społeczeństwo do tego stopnia, że pod ich wpływem ludzie pożądają pewne towary, czy usługi – do tego stopnia, że są w stanie sprzedać własną duszę.