Zarządzanie jakością krok po kroku

Zarządzanie jakością to innymi słowy przewidywanie i planowanie wszelkich czynności i zadań, które przyczynić się mogą do utrzymania wysokiego poziomu dostarczanych usług. 

Gamma - Zarządzanie jakością krok po kroku

    Zarządzanie jakością to innymi słowy przewidywanie i planowanie wszelkich czynności i zadań, które przyczynić się mogą do utrzymania wysokiego poziomu dostarczanych usług. Zarządzanie jakością ma na celu zapewnienie stabilności biznesu lub organizacji. Składa się na nią: planowanie jakości, zapewnianie jakości, kontrola jakości, oraz jej poprawa.

    Zarządzanie jakością skupione jest jednak nie tylko na samym standardzie dostarczanych usług, lecz także na zapewnieniu niezbędnych do osiągnięcia wysokiego poziomu środków. Polega to na skupieniu na ciągłym usprawnianiu procesów, produktów i narzędzi, ale również planowaniu koniecznego rozwoju edukacji personelu.

     

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Wybierz nasze szkolenia.

    Dowiesz się m.in. jak budować zespół, jak wzmocnić motywację w sobie i organizacji, jak utrzymać najlepszych pracowników w firmie, jak skutecznie zarządzać projektami wg PMI.

     

    Jak stwierdził Andy Nichols: "McDonald's musi mieć pewność, że każdy burger jest taki, jaki powinien być bez próbowania każdego burgera.".

    W praktyce może to oznaczać konieczność stworzenia systemu, dzięki któremu fabryki czy sklepu nie opuści wadliwy produkt.

    Innym przykładem, w przypadku sprzedaży produktów i usług poprzez call center, jest nagrywanie rozmów, lub kontrolne połączenia z pracownikami call center, wykonywane przez pracowników innego działu w celu upewnienia się, że standard obsługi klienta jest utrzymany na możliwie wysokim poziomem, oraz aby wprowadzenie koniecznych usprawnień.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Praca to środowisko, w którym chcemy być najlepszą wersją samego siebie, a nasze wyniki i produktywność jest stale oceniania. Nie chcemy zawieść przełożonego, współpracowników, samych siebie. Liczymy na podwyżkę, awans i chcemy, by nasza praca została doceniona.
    Asertywnością nazywamy umiejętność obrony własnych poglądów z zachowaniem pozytywnego, spokojnego zachowania. Do sztuki asertywności zalicza się również zdolność opanowania emocji, które zazwyczaj towarzyszą nam, gdy jesteśmy zmuszeni argumentować nasze potrzeby.
    Według definicji, asertywność to zdolność obrony własnych i cudzych praw i poglądów ze spokojnym i pozytywnym nastawieniem, bez agresji i pasywnego przyzwolenia na narzucenie sobie czyichś wartości czy opinii. W dużym uproszczeniu oznacza to w sposób przystępny zaznaczanie własnych potrzeb, wątpliwości.
    Psychologia to jeden z bardziej klasycznych kierunków studiów. Pozwala zdobyć wiedzę na temat ludzkiego umysły, mechanizmów funkcjonowania ludzkiej psychiki, procesów decyzyjnych.
    Znajomość podstaw psychologii jest przydatna w praktyce właściwie w każdym obszarze życia, w którym mamy kontakt z innymi ludźmi.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza