Zasady budowania relacji z klientem coaching

Coaching znalazł zastosowanie w wielu dziedzinach związanych z biznesem i zarządzaniem, naturalne jest, więc także to, że wykorzystany on został przy stworzeniu modelu budowania relacji z klientem

Gamma - Zasady budowania relacji z klientem coaching

    Coaching znalazł zastosowanie w wielu dziedzinach związanych z biznesem i zarządzaniem, naturalne jest, więc także to, że wykorzystany on został przy stworzeniu modelu budowania relacji z klientem.

    Psychologia pozytywna, z której wywodzi się tak zwany coaching opiera się na założeniu, że w każdym człowieku drzemie ogromny potencjał, który może on wyzwolić pracując nad swoim rozwojem i nastawieniem.

     

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Zobacz szkolenia z najskuteczniejszych technik motywacyjnych, zbuduj zaangażowanie swojego zespołu, dowiedz się jak efektywnie zarządzać zespołem i rozwojem w firmie. Wybierz nasze szkolenia: szkolenia z zarządzania, szkolenia dla administracji, szkolenie zarządzanie projektami.

    Zapoznaj się z całą listą szkoleń menadżerskich

     

    W relacji z klientem, przejawia się to retoryką prowadzenia rozmowy zorientowaną wokół przekonywania go, że produkt lub usługa, którą mu oferujemy może być dla niego sposobem na osiągnięcie rozwoju osobistego.

    Taki model nie znajdzie zastosowania w każdej branży i przy każdym produkcie, czasem zastosowanie go przyniesie nam więcej szkody niż pożytku, jednak w określonych wypadkach, gdzie zastosujemy go w sposób adekwatny i umiejętny pozwoli zbudować obustronnie korzystną relację z klientem.

    Konsultant stosujący tą metodę nie może jednak udawać trenera rozwoju osobistego swojego klienta. Musi być rzeczowy i przedstawić argumenty przemawiające za tym, że produkt, który oferuje jest dla klienta pomocny w jego rozwoju.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Praca to środowisko, w którym chcemy być najlepszą wersją samego siebie, a nasze wyniki i produktywność jest stale oceniania. Nie chcemy zawieść przełożonego, współpracowników, samych siebie. Liczymy na podwyżkę, awans i chcemy, by nasza praca została doceniona.
    Asertywnością nazywamy umiejętność obrony własnych poglądów z zachowaniem pozytywnego, spokojnego zachowania. Do sztuki asertywności zalicza się również zdolność opanowania emocji, które zazwyczaj towarzyszą nam, gdy jesteśmy zmuszeni argumentować nasze potrzeby.
    Według definicji, asertywność to zdolność obrony własnych i cudzych praw i poglądów ze spokojnym i pozytywnym nastawieniem, bez agresji i pasywnego przyzwolenia na narzucenie sobie czyichś wartości czy opinii. W dużym uproszczeniu oznacza to w sposób przystępny zaznaczanie własnych potrzeb, wątpliwości.
    Psychologia to jeden z bardziej klasycznych kierunków studiów. Pozwala zdobyć wiedzę na temat ludzkiego umysły, mechanizmów funkcjonowania ludzkiej psychiki, procesów decyzyjnych.
    Znajomość podstaw psychologii jest przydatna w praktyce właściwie w każdym obszarze życia, w którym mamy kontakt z innymi ludźmi.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza