Coaching z przełożonym

Coaching jest bardzo często błędnie używanym terminem. Coachem nazywamy osobę służącą swojego klientowi, naprowadzającą go na właściwą drogę, ucząca klienta odpowiednich technik rozwojowych.
Sam fakt, iż to klient wynajmuje coacha, który jest obecny by służyć klientowi w pewnym sensie, wyklucza zaistnienie takiej relacji pracodawcy z pracownikiem.
Możemy mówić o trenowaniu, szkoleniu pracowników przez pracodawcę. W tym przypadku, jak najbardziej przełożony może przekazywać swoją wiedzę pracownikowi, dawać mu cenne wskazówki.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Jak delegować i motywować zespół? Jak skutecznie zarządzać projektami? Jak zostać sprawnym liderem w firmie? Jak budować zaangażowanie w zespole? Sprawdź nasze szkolenia menadżerskie np: szkolenie zarządzanie zespołem, szkolenie project manager. Sprawdź je.
Innym terminem niesłusznie zastępowanym w tym przypadku przez słowo “coaching“, to “mentoring”. Przełożony zdecydowanie może być mentorem dla swoich pracowników.
Służy on przykładem, może być inspiracją i na podstawie własnych doświadczeń w zawodzie czy firmie jest w stanie przeprowadzić pracownika przez przyszłe trudności.
Dzięki temu pracownik będzie w stanie szybciej osiągać wysokie efekty i dzięki nauce na błędach swojego mentora uniknąć podobnych błędów i porażek.
Coaching menadżerski i zarządzanie rozwojem
Wyzwalanie potencjału pracowników to jedno z największych wyzwań menedżerskich, przywódczych. Szkolenie coaching menedżerski i zarządzanie rozwojem dostarcza paletę narzędzi rozpoznających poziom kompetencji pracowników i wspierający…- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej