Relacja z wydarzenia
Edutainment to termin powstały z połączenia dwóch pojęć – edukacji (education) i rozrywki (entertainment). Wydarzenie edutainmentowe projektowane jest w taki sposób, aby uczestnicy otrzymali intensywne, atrakcyjne doświadczenie, które stanie się fundamentem do realizacji takich celów rozwojowych jak:
- Wzmacnianie kompetencji,
- Zmiany postaw,
- Dostarczenie nowej wiedzy,
- Wspieranie wartości firmowych.
Wydarzenia projektowane w duchu edutainmentowym są zwykle odpowiedzią na poniższe
oczekiwania:
- Zmęczenie tradycyjnymi szkoleniami przy jednoczesnej potrzebie rozwoju pracowników
- Oddziaływanie na przekonania i motywację – gdy pracownicy mają wysokie umiejętności, ale nie stosują ich w praktyce
- Wykorzystanie spotkania integracyjnego dla celów rozwojowych bez obniżania funkcji
- rozrywkowej
- Wzmacnianie wizerunku firmy jako pożądanego pracodawcy (employer branding)
- Zbudowanie przekonania wśród pracowników, że działania rozwojowe są formą nagrody
Edutainment jest nowym zjawiskiem w polskim świecie HR, w równym stopniu czerpie ze świata eventowego jak szkoleniowego. Dlatego też naturalnym ambasadorem tego nurtu stała się Gamma Discover – dział firmy szkoleniowej Gamma zajmujący się tzw. inteligentnym teambuildingiem łączącym know how szkoleniowe z atrakcyjnymi aktywnościami i doświadczeniami.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Projektując szkolenia team building dokładamy staranności w doborze aktywności dla uczestników, wyborze charyzmatycznego prowadzącego oraz profesjonalnej ekipy wspierającej i animującej wydarzenie.
Firmowe imprezy integracyjne to nasza specjalność! Sprawdź sam:
W ramach przedstawiania nurtu edutainmentowego na rynku polskim Gamma Discover przygotowała pokaz gry kompozytowej „Eskadra”. Gra odbyła się 11 października 2016 roku w schronie atomowym „Obiekt Alfa” .
Do udziału w wydarzeniu zostali zaproszeni między innymi przedstawiciele takich firm jak:
- Samsung,
- Smyk,
- Jappesen,
- Rovese,
- Burda Media,
- Capital Service,
- Orange.
Wybrane opinie na temat wydarzenia:
„Bardzo interesujące doświadczenie, duży potencjał rozwojowy, nieszablonowe rozwiązanie mające zastosowanie w wielu naszych potrzebach. Świetnie przygotowane i przeprowadzone!”
Patrycja Bednarska
Główny Specjalista ds. Animacji i Integracji Zespołów
Zarządzanie Outsourcingiem i HR Partner Biznesowy
Wydział Standardów i Animacji Zespołów
Orange Polska
„Gra bardzo dobrze przygotowana pod względem sprzętowym jak i fabularnym. Można znaleźć zastosowane w wielu działaniach HR każdej firmy, zgodnie z potrzebami. Czuję się zainspirowana :)”
Karolina Gładosz
HR Development Assistant
SMYK
„Wyjątkowa możliwość szybkiego i intensywnego doświadczenia: „dlaczego warto..”. Bezcenne w praktyce managera, czasem znudzonego standardem szkoleniowym. Atmosfera tajnego bunkra z czasów zimnej wojny- absolutnie fantastycznie.”
Marcin Merta
Hr Project Manager
Rovese
„Fantastyczny sposób wyłonienia naturalnych liderów ; określenia ról zespołowych (lepszy niż np. deklaratywny test Belbina) ; budowania zespołów, narzędzie do weryfikacji kompetencji takich jak komunikacja, przywództwo, orientacja na cel.”
Milena Wróblewska
Training & HR Development Coordinator
SMYK
„Na pewno coś innego niż to do czego przywykliśmy i czego zwykliśmy oczekiwać po szkoleniu”
Katarzyna Spych
Starszy Specjalista ds. Animacji i Integracji Zespołów
Zarządzanie Outsourcingiem i HR Partner Biznesowy,
Wydział Standardów i Animacji Zespołów
Orange Polska
„Można wynieść dużo wiedzy o sobie i o swoim zespole, a przy tym dobrze się bawić! Doświadczenie, które zapada w pamięć!”
Kamila Ożga
Recruiter Human Resources
Jeppesen A Boeing Company