Gdzie zorganizować imprezę integracyjną?
Gdzie zorganizować imprezę integrującą dla pracowników? Organizacja imprez firmowych nie jest łatwym zadaniem. Wymagają one sporego zaangażowania, aby zostały przygotowane z zadbaniem o każdy nawet najdrobniejszy szczegół.
Możliwości organizacyjnych jest bardzo wiele, wszystko jednak zależy od tego ile mamy środków pieniężnych na organizację, a także jak wiele osób w imprezie będzie brało udział.
Impreza wyjazdowa czy na miejscu?
Przede wszystkim trzeba zastanowić się nad tym, czy będziemy imprezować z dala od miejsca zamieszkania i pracy czy może na miejscu. Imprezy firmowe mogą przecież trwać kilka dni.
W takim przypadku lepiej sprawdzą się wyjazdy, gdzie pracownicy będą mogli zapoznać się ze sobą i spędzić wspólnie kilkadziesiąt godzin.
Integracja w takim przypadku naprawdę jest skuteczna. Znacznie trudniej zintegrować się ludziom ze sobą, jeśli spędzają czas na znanym już gruncie w pobliżu pracy czy miejsca zamieszkania.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Firmowe imprezy integracyjne są idealną okazją na nawiązanie relacji między pracownikami. Impreza integracyjna,podczas której uczestnicy doświadczają atrakcyjnych w formie gier szkoleniowych, a następnie z pomocą trenera pozyskują wiedzę na temat zjawisk i procesów, które zaszły, może stać się solidnym fundamentem dalszych relacji służbowych.
Poznaj nasze rozwiązania zaprojektowane w duchu team building :
Koszt imprezy dla pracowników
Tak jak już zostało to wspomniane wszystko zależy od tego czy jest to impreza wyjazdowa czy na miejscu. Jeśli impreza jest wyjazdowa, to organizator zapewne poniesie całkiem spory koszt. Trzeba przecież zapewnić ludziom transport, a także nocleg i pożywienie. Organizacja eventów, tego typu wyjazdów wymaga również zorganizowania alkoholu.
To właśnie przy alkoholu ludzie lepiej się poznają, zaczynają się otwierać na siebie. Jeśli pracodawcy zależy na tym, aby pracownicy zżyli się ze sobą, lepiej się poznali, to nie może o takim miłym dodatku jakim jest alkohol zapomnieć.
Koszt wyjazdu firmowego to z reguły kilkanaście, kilkadziesiąt tysięcy złotych, w zależności od ilości osób, które będą brały w nim udział. Koszt jednak jak najbardziej się zwraca, ponieważ pracownicy po zapoznaniu się ze sobą, skuteczniej i chętniej ze sobą pracują.
Gdzie więc organizować?
Przede wszystkim w takich miejscach, które mogą zainteresować ludzi oraz pozwolić im wypocząć, zapomnieć o codzienności. Pracownicy wyjeżdżając na imprezę integracyjną robią to z zamiarem wyluzowania, umysłowego wypoczynku, zresetowania się.
Świetnym wyborem są więc różnego rodzaju pensjonaty i ośrodki zlokalizowane w pobliżu pięknej przyrody, lasów, łąk, rzek, jezior. Imprezy pracownicze, szkolenia wyjazdowe a także różnego rodzaju eventy w takich miejscach naprawdę mają swój urok i chętnie ludzie spędzają na nich czas.