Dodanie listy rozwijanej nie tylko pozwoli zaoszczędzić wiele wierszy, ale również uniemożliwi użytkownikom wstawienie nieprawidłowej wartości. Oto krótkie wyjaśnienie, w jaki sposób można wstawić listę rozwijaną w arkuszu Excel.
Dodanie listy rozwijanej nie tylko pozwoli zaoszczędzić wiele wierszy w arkuszu, ale również uniemożliwi użytkownikom wstawienie nieprawidłowej wartości w komórce.
Oto krótkie wyjaśnienie, w jaki sposób można wstawić listę rozwijaną w arkuszu Excel.
Krok 1: Wybierz komórkę, w której chcesz umieścić listę rozwijaną.
Krok 2: W zakładce”Dane” wybierz “Poprawnośc danych“.
Krok 3: W polu “Dozwolone“, wybierz “Lista” i wpisz zakres komórek, z których pobierzesz dane do listy (w moim przypadku są to wartości od E6 do E9).
Krok 4 : Efekt końcowy wygląda następująco:
Gamma Firma Szkoleniowa | Szukasz branżowych i eksperckich materiałów? Polub nas i otrzymuj informacje na bieżąco!
Nasze szkolenie Excel średnio zaawansowany uczy jak używać funkcji Excela w taki sposób, aby wszystko było jasne nie tylko na szkoleniu, ale również potem, już…
Znak wodny jest to najczęściej półprzezroczysty tekst bądź obrazek nałożony na dany tekst bądź zdjęcie. Ma on na celu ochronę naszej twórczości przed kopiowaniem i kradzieżą.
Program Word jest najczęściej wykorzystywany do tworzenia dokumentów tekstowych, zaś Excel do tworzenia plików zawierających bazy danych, obliczenia czy zestawienia.
Dzielenie tekstu na kolumny jest przydatne głównie w przypadku pisania treści do gazet. Kolumny poprawiają czytelność tekstu i ułatwiają rozmieszczenie grafik na stronie.