Jedną z podstawowych zalet rozmowy telefonicznej jest możliwość dokonywania kolejnych prób kontaktu – każda próba może odbyć się w innej konwencji, w innej formule – aż do momentu, kiedy trafimy na tę właściwą, która pozwoli nam zrealizować cel telesprzedażowy.
W dużych firmach pierwszym celem będzie ominięcie osoby pierwszego kontaktu. Techniki omijania osoby pierwszego kontaktu można podzielić na:
Techniki relacyjne – polegają na wzbudzeniu sympatii, znalezieniu wspólnego mianownika w rozmowie z sekretarką czy asystentką osoby decyzyjnej. Pamiętając, że sekretarka odbiera dziennie od kilkunastu do kilkudziesięciu tego typu telefonów, należy nadać kontaktowi taką formułę, aby z rozmowy biznesowej stała się rozmową dwojga ludzi (którzy powinni sobie nawzajem pomagać). Techniki oddziaływania nie wprost – jeżeli sekretarka lub asystentka jest dobrze przeszkolona lub właściwie poinstruowana, ominięcie jej będzie znacznie trudniejsze. W takiej sytuacji skuteczniejsze są techniki oddziaływania nie wprost, które wpływają na emocje, nieświadome skrypty decyzyjne – omijając czynnik racjonalny podejmowania decyzji.
Piramida sukcesu w aktywnej sprzedaży Powszechnie uważa się, że do sprzedaży konieczna jest dobra znajomość produktów, procedur, a także umiejętności z zakresu obsługi klienta oraz sprzedaży. Jednakże z obserwacji i badań wynika, że najważniejszy element to POZYTYWNE NASTAWIENIE. To właśnie ono decyduje o tym, czy jest się przekonującym przy prezentacji produktów, czy uda się przekonać klienta, że korzystanie z oferowanych usług jest dla niego najlepszym wyborem.
Interesuje cię temat umawiania spotkań? Skorzystaj z naszych szkoleń sprzedażowych. Znajdziesz je w dziale szkolenia otwarte i szkolenia zamknięte. Wybierz i zaufaj firmie szkoleniowej roku.
Wizerunek urzędu, PR urzędu w social media – to są wyzwania dla wszystkich urzędów. Wszystkie urzędy świadczą usługi dla ludności w sposób bezpośredni bądź pośredni. Od ich wizerunku zależy nastawienie potencjalnych klientów. Szkolenie budowanie wizerunku urzędu – zapraszamy!
Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.