Kompetencje miękkie – rozwój kadry managerskiej
Przedsiębiorstwa i firmy – szczególnie te duże i rozwijające się w duchu zachodnim – prócz twardych kompetencji pracowników stawiają również bardzo wysoko poprzeczkę, jeżeli chodzi o tak zwane umiejętności miękkie zatrudnianych osób.

Przedsiębiorstwa i firmy – szczególnie te duże i rozwijające się w duchu zachodnim – prócz twardych kompetencji pracowników stawiają również bardzo wysoko poprzeczkę, jeżeli chodzi o tak zwane umiejętności miękkie zatrudnianych osób. Zaliczają się do nich między innymi: umiejętność uczenia się, chęć rozwoju, motywacja do pracy czy też umiejętność komunikacji. Miękkie kompetencje, zwłaszcza te obejmujące sferę komunikacji są niezmiernie ważne dla efektywności kadry zarządzającej. W procesie kształtowania pozytywnych, długoterminowych relacji w zespole pracowników ważną rolę odgrywa asertywny manager. Warto zadbać o rozwój swoich pracowników w tych dziedzinach poprzez regularne podnoszenie kompetencji na warsztatach asertywności.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
W dużej mierze umiejętności przywódcze można wypracować. Dobre zarządzanie zespołem to sztuka dobrego motywowania oraz delegowania zadań. Zdobądź niezbędną wiedzę potrzebną, by zostać EXELLENT MENAGEREM! Zapraszamy na szkolenie z zarządzania zespołem. Mogą Cię również zainteresować: szkolenia po angielsku, szkolenie rozwiązywanie konfliktów w zespole.Asertywność, kojarzona przede wszystkim z rozwojem osobistym w sferze prywatnej przynosi także wymierne korzyści dla biznesu. Asertywny manager potrafi komunikować się w sposób swobodny, jasno określając swoje cele i wymagania, przez co zapobiega potencjalnym, niepotrzebnym konfliktom wynikającym z niezrozumienia przekazywanych treści. Posiada on również niezwykle cenną umiejętność, która polega na zarządzaniu zespołem z poszanowaniem praw obydwu stron – zdrowe wyznaczanie granic pozwala na jednoczesne realizowanie celów przedsiębiorstwa w sposób bardzo efektywny, przy jednoczesnym dostrzeżeniu i zrealizowaniu podstawowych i najważniejszych potrzeb zespołu pracowników.
Szkolenie z umiejętności stosowania zachowań asertywnych prowadzone w dużej mierze jest na zasadzie warsztatów. Przekazywana treść teoretyczna, na bieżąco ćwiczona jest w zaimprowizowanych scenkach mających swoje odzwierciedlenie w codziennej rzeczywistości pracowników firm i korporacji. Przećwiczone zostaną między innymi sytuacje konfliktowe – zarówno z pracownikami jak i zarządem firmy, a także duży nacisk zostanie położony na umiejętność radzenia sobie z zachowaniami o podłożu manipulacyjnym. Istotnym elementem warsztatów asertywności będzie również określenia własnego ja, położenie nacisku na mocne strony oraz umiejętność wykorzystania ich w procesie zarządzania zespołem.
Asertywna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów
Asertywność uczy jak postępować w zgodzie ze sobą – na poziomie technik postaw. Szkolenia z asertywności uczą technik rozwiązywania konfliktów i dają szansę na rozwiązywanie…Efektywność osobista w oparciu o model R. Diltsa
Szkolenie zarządzanie sobą w czasie pozwoli uczestnikom rozpoznać osobiste bariery obniżające efektywne wykorzystanie czasu pracy. Każdy z uczestników będzie miał na szkoleniu przestrzeń, aby bariery…- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej