Profesjonalna rozmowa telefoniczna. Fazy rozmowy telefonicznej. Skuteczne umawianie spotkań przez telefon. Zakończenie i podsumowanie
Trzecia i czwarta faza rozmowy. Zakończenie i podsumowanie. Jak je poprawnie wykonywać?

Profesjonalna rozmowa telefoniczna. Fazy rozmowy telefonicznej. Skuteczne umawianie spotkań przez telefon. Zakończenie i podsumowanie
III Faza: Zakończenie rozmowy
- Zapowiedz następną rozmowę telefoniczną − nawet jeśli widzisz, że nic dzisiaj z tej rozmowy nie wyjdzie, pomimo wszystko nie rezygnuj. Zanim dojdzie do ostatecznego „nie” klienta, poproś go, żeby się jeszcze raz zastanowił.
- Przechodź do finału, jeśli sytuacja dojrzeje − zorientuj się poprzez zadawanie pytań, jak możesz wpłynąć na decyzję klienta.
- Umów termin rozmowy telefonicznej − ze szczególnie zasadniczymi oraz ważnymi klientami spróbuj umówić się na ściśle określony termin rozmowy telefonicznej.
- Podziękuj za rozmowę. To jest ważny wstęp do następnej rozmowy z tym właśnie klientem.
IV Faza: Podsumowanie rozmowy. Notatka z rozmowy telefonicznej.
- Natychmiast zanotuj, co dała ci ta rozmowa − zastanów się, co z tego możesz wykorzystać przy następnym kontakcie z danym klientem. Przed kolejną rozmową będziesz mógł sprawdzić swoje notatki z poprzedniej rozmowy z tym klientem i odświeżyć sobie informacje o nim.
Jak skutecznie umawiać spotkania przez telefon? Jakie są techniki telemarketingu? Zobacz nasze szkolenia otwarte z obszaru sprzedaży i szkolenia zamknięte. Warto również zapoznać się z tematem: szkolenia z komunikacji interpersonalnej. Gamma – firma szkoleniowa roku. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.
Inteligentny telemarketing
Dziś nie wygrywa ten kto dużo dzwoni, tylko ten kto dzwoni mądrze. Poznaj inteligentny telemarketing – zamiast akwizytora stań się challanger’em. Szkolenie telemarketing pozwala na… Skorzystaj z naszej bezpłatnej strefy wiedzy wikiGamma+ . Znajdziesz
tam:
- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej