Etapy zarządzania czasem
Czas to pieniądz
O tym jak ważny jest czas w pracy nikogo chyba nie trzeba przekonywać. Zresztą wiele osób pracuje pod presją czasu, co także wywołuje stres. Warto więc doskonale zarządzać czasem. Oczywiście wymaga to umiejętności planowania, ale efekty są naprawdę imponujące. Celem jest zwiększenie zysków firmy, ale również lepsza wydajność pracowników.
Zarządzanie czasem- etapy
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Nie stresuj się. Dowiedz się jak zachować spokój w sytuacjach stresogennych. Poznaj techniki zarządzania stresem. Pracuj nad sobą, aby przezwyciężyć stres. Zapraszamy do udziału w naszych szkoleniach: szkolenie zarządzanie stresem, trening pewności siebie, szkolenie - motywacja .Po rozdzieleniu zadań trzeba poznać słabe i mocne strony danej osoby, by w razie błędów móc reagować. Dlatego na każdym etapie niezwykle ważna jest całkowita kontrola. Również istotne jest ustalenie budżetu. Duże znaczenie ma użycie jak najmniejszego budżetu przy osiągnięciu jak największego sukcesu. Na każdy dzień trzeba wytyczyć sobie cele i priorytety, które zawsze należy realizować.
Zasady planowania – metody
Zasady planowania dla osiągnięcia najlepszych rezultatów powinny obejmować również określone metody. Jedną z nich jest zasada TRZOS. Tutaj najważniejsze jest spisanie terminów i zajęć. Następnie trzeba określić ramy czasowe. Warto uwzględnić rezerwę czasową na ewentualne opóźnienia. Inną ciekawą metodą jest metoda ALPEN.
Polega ona na stworzeniu listy zadań, następnie podzieleniu pracy. Ważne jest także oszacowanie czasu, jaki potrzebny jest do ich wykonania oczywiście trzeba także uwzględnić rezerwę na ewentualne zakłócenia. Ważne jest także wyznaczenie zadań priorytetowych oraz regularna kontrola powierzonych zadań.
Efektywne zarządzanie sobą w czasie
Czas jest zasobem nieodnawialnym. Zarządzanie czasem to tak naprawdę zarządzanie sobą w czasie – swoimi priorytetami, podziałem pracy, energią. Stosowanie odpowiednich taktyk i technik TM…Multitasking i efektywność osobista
Szkolenie dostarcza narzędzi i metod, które pozwalają wyznaczyć priorytety w kontekście celów projektu oraz lepiej rozplanować i zorganizować własną pracę. Zapraszamy na warsztat: organizacja czasu…- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej