Atrybuty przedsiębiorstwa: nazwa, logo, misja
Nazwa przedsiębiorstwa
Nazwa każdego przedsiębiorstwa musi być dokładnie przemyślana – szczególnie, jeśli będzie to równocześnie marka sama w sobie. Największy sukces na rynku odnoszą marki, które posiadają proste, przyjazne dla ucha i chwytliwe nazwy. Powala to na szybkie zapamiętanie przez odbiorców oraz pozytywne skojarzenia. Jeśli zaś szukamy nazwy dla sklepu, możemy wybrać taką, która kojarzy się bezpośrednio z rodzajem towarów, jakie będziemy oferować.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Gamma – firma szkoleniowa roku.
Jak coaching wyzwala ludzki potencjał? Jak zostać liderem transformacyjnym? Jak sprawnie i skutecznie zarządzać zmianą? Co to jest flow i jak przejść od apatii do pasji? Zapraszamy na nasze szkolenia.
Zapoznaj się z całym działem szkoleń menadżerskich: szkolenie menadżerskie
To dwa elementy, które są ze sobą nierozerwalne. Kolorystyka firmy powinna być minimalistyczna: odpowiednie połączenie kolorów w salonach sprzedażowych, na etykietach czy stronie internetowej sprawia, że cały odbiór wizualny jest bardziej pozytywny. Logo musi być stworzone z myślą o przyszłych konsumentach: największą popularność zdobywają proste, symetryczne ikony, które równocześnie zawierają “drugie dno” – ukrytą nazwę, litery lub inne przesłanie.
Misja firmy
Misja przedsiębiorstwa to element, o którym zapomina wielu młodych przedsiębiorców. A przecież wystarczy się zastanowić, co chcemy osiągnąć prowadząc biznes. Musimy mieć na uwadze fakt, że największe i najbardziej dochodowe przedsiębiorstwa wcale nie mają misji zarobkowych. Przykładowo dla firmy logistycznej może to być założenie, że każda dostawa towaru odbędzie się w ciągu 7 dni. To cel sam w sobie, który – poprzez włożone zasoby finansowe i kapitał ludzki – stanie się pożądaną cechą przez klientów.
Kierując się tymi trzema elementami, zwanymi atrybutami fizycznymi, możemy rozpocząć tworzenie własnej marki, która zostanie pozytywnie odebrana przez klientów oraz pozwoli nam na stały i systematyczny rozwój przedsiębiorstwa.
Turkusowa organizacja – inspiracyjny warsztat dla HR
Dziś na nowo trzeba przeprojektować sposób myślenia, a potem działania w kontekście relacji pracownik – organizacja. Niektóre modele zakładają traktowanie pracowników jak freelancer’ów, inne budują…Employer Branding - czyli jak skutecznie budować markę pracodawcy
Jak wykorzystać siłę opiniotwórczą pracowników i ich środowiska, aby firma wydawała się atrakcyjna jako pracodawca, przyciągała dobrych specjalistów oraz współpracowników, ograniczała kosztowną fluktuację kadr i…- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej