Kryteria oceny pracownika
Systematyczne przeprowadzanie oceny pracowników od lat jest standardem w rozwiniętych organizacjach, a i mniejsze firmy coraz chętniej sięgają po to narzędzie sprawdzania poziomu pracy. O czym należy pamiętać, jakie powinny być kryteria takiej oceny i jak sprawić, aby przełożyła się ona na poprawę działania przedsiębiorstwa?

Po co to komu, czyli funkcje oceny pracownika
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Zadbaj o profesjonalną obsługę klienta, rozwój menadżerów i działu handlowego. Zobacz:Kryteria, które należy wziąć pod uwagę
Raczej oczywistym jest, że na stanowisko, które wymaga częstych podróży służbowych i bezpośredniego kontaktu z klientem, bardziej nada się osoba szybko nawiązująca relacje i posiadająca czynne prawo jazdy, niż ktoś nieśmiały, lękający się obcych ludzi i dopiero mający w planach zrobienia prawa jazdy.
Podobnie rzecz ma się w przypadku wyłonienia nowego kierownika grupy, gdzie najpierw zweryfikować trzeba czyjeś kompetencje w zarządzaniu zespołem oraz umiejętność pracy w stresie.
Coaching menadżerski i zarządzanie rozwojem
Wyzwalanie potencjału pracowników to jedno z największych wyzwań menedżerskich, przywódczych. Szkolenie coaching menedżerski i zarządzanie rozwojem dostarcza paletę narzędzi rozpoznających poziom kompetencji pracowników i wspierający…Zarządzanie w oparciu o metodologię MBTI
Jest wiele sposóbów skutecznego zarządzania i przywództwa. Szkolenie menedżerskie bazujące na MBTI daje wiedzę na temat predyspozycji menedżerskich i rekomendacje jak je wykorzystywać. Uczy jak…- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej