Nie pozwól, by w twojej firmie zapanowała stagnacja, ponieważ konkurencja cały czas nie śpi i czeka tylko, by znaleźć moment, w którym będzie mogła zostawić cię w tyle, zabierając również ze sobą klientów! Znajomość zagadnień i spedycji i transportu to obecnie podstawa, a rynek niemal czasy czas się zmienia, więc warto regularnie podnosić kompetencje swoich zaufanych pracowników, oferując im szkolenia dotyczące transportu morskiego towarów – który w dalszym ciągu jest najpopularniejszą formą dostarczania zamówień.
Szkolenie ze spedycji i transportu – co zyskają pracownicy?
Doświadczenie i umiejętności są ponoć bezcenne, lecz lepiej zdobyć je z pomocą szkoleń, a nie uczyć się na błędach, które mogą kosztować firmę wiele pieniędzy straty. W przypadku spedycji i transportu, nawet złożenie reklamacji może stanowić wyzwanie dla osób, które nigdy do tej pory tego nie robiły, więc nim wyznaczą Państwo pracownika do tego zadania, należy upewnić się, że będzie w stanie on doprowadzić cały proces od początku do końca!
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Łańcuch dostaw budowanie, zarządzanie, pomiar - praktyka firm polskich i zagranicznych. Zapraszamy na praktyczne szkolenie ŁAŃCUCH DOSTAW
Uczestników tego szkolenia interesują również:
Opłaty portowe, niezbędna dokumentacja, pojęcia związane z transportem morskim, mogą budzić wiele niepewności, a jak wiadomo w biznesie nie ma czasu na niewiedzę i błędne rozumienie większości wątków! Wiedza to najlepsza inwestycja, a wszystkiego można dowiedzieć się od innych specjalistów z danej dziedziny, którzy posiadają już bogate doświadczenie, zdobyte podczas wieloletniej organizacji powierzonych zadań.
Czy szkolenie jest opłacalne?
Szkolenie pracowników należy potraktować jako inwestycję, ponieważ prawdopodobnie szybko ona zwróci się nie tylko w formie zaoszczędzonych pieniędzy, ale również jako czas, który powierzany jest przez Państwa firmę, w czasie organizacji transportu produktów drogą morską!
Jak mawia stare przysłowie, które wykorzystywane jest przez wszystkich biznesmenów – czas to pieniądz! A przecież pieniędzy nie lubi marnować żaden przedsiębiorca. Szybkość obsługi zadań związanych ze spedycją i transportem morskim, przełoży się również na zadowolenie i satysfakcję klientów!