WHIRLPOOL

Lista Referencyjna – Projekty Komercyjne
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
zdjęcie - WHIRLPOOL
Firma Gamma jest naszym strategicznym partnerem Szkoleniowym w latach 2009-2012.

W roku 2009 został napisany projekt unijny „Rozwój pracowników kluczem do Sukcesu firmy – projekt Szkoleniowy dla pracowników Whirlpool S.A.". W ramach projektu, który rozpoczął się na początku 2011 roku zostaną zrealizowane 132 dni Szkoleniowe.

Do tej pory odbyły się następujące tematy:

  • Negocjacje w sprzedaży – 4 Szkolenia x 2 dni Szkoleniowe
  • Leadership 4D – obszar ja, otoczenie biznesowe, zespół, organizacja – 2 cykle Szkoleniowe liczące po 8 dni Szkoleniowych
  • Rozmowy okresowe/Cele zawodowe – 4 Szkolenia X 2 dni Szkoleniowe
  • Sztuka prezentacji – 3 Szkolenia X 2 dni Szkoleniowe
  • Budowanie zespołu i komunikacja w zespole – 7 Szkolenia
  • Zarządzanie Czasem – 4 Szkolenia X 2 dni Szkoleniowe
  • Zarządzanie Stresem – 4 Szkolenia X 2 dni Szkoleniowe
  • Visual Basic Access 2007 – 2 Szkolenia X 2 dni Szkoleniowe
  • Microsoft Excel 2007 – 3 Szkolenia X 2 dni Szkoleniowe
  • Prawo podatkowe w Polsce – 1 Szkolenie
  • Zarzadzanie rozwojem pracowników – 3 Szkolenia X 2 dni Szkoleniowe
  • Budowanie autorytetu przełożonego – 3 Szkolenia X 2 dni Szkoleniowe
  • Zarządzanie kulturą organizacyjną – 1 Szkolenie
  • Techniki sprzedaży – 3 Szkolenia X 2 dni Szkoleniowe
  • Zarządzanie projektami –3 szkolenia X 2 dni Szkoleniowe
  • Sztuka asertywności – 2 Szkolenia X 2 dni Szkoleniowe
  • Obsługa klienta przez telefon – 2 Szkolenia X 2 dni Szkoleniowe
  • Etyka W biznesie – 7 Szkoleń X 1 dzień Szkoleniowe
  • Zarządzanie produktem/kategorią/ceną – 1 Szkolenie X 2 dni Szkoleniowe

Zaświadczamy, że firma Gamma jest zarówno skuteczna w pozyskiwaniu funduszy unijnych, jak również w realizacji dużych projektów Szkoleniowych.

Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.

Co trzeba zrobić żeby bardziej wierzyć w swoje siły i kompetencje? Jak pozbyć się tremy? Jak być bardziej kreatywnym i innowacyjnym? Jak być wielozadaniowym? Zapraszamy do naszego działu szkoleń z efektywności osobistej np: szkolenie zarządzanie stresem, szkolenie komunikacja interpersonalna, szkolenie asertywność. Zapraszamy serdecznie do działu szkolenia sprzedażowe

Zobacz nasze

referencje i case studies

Referencje

Projekty komercyjne

Referencje

Administracja publiczna

Referencje

Pełna lista referencyjna

Case studies

Zestawienie case studies

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Telefon
Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

Miejsce

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Mapa
Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza